خانهاخبار
مشخصات فنی وان پلاس نورد ۵ لو رفت

مشخصات فنی وان پلاس نورد ۵ لو رفت

وان پلاس قصد عرضه چندین گوشی میان‌رده را دارد که حالا به تازگی بخشی از مشخصات فنی آن‌ها فاش شده است.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

روز گذشته، گزارشی در دسترس قرار گرفت که بخشی از مشخصات فنی میان‌رده موردانتظار وان پلاس موسوم به وان پلاس نورد ۵ را فاش کرده است. به علاوه، در این گزارش به تراشه موجود در گوشی‌های وان پلاس نورد CE 5 و نورد CE 5 لایت نیز اشاره شده است.

Oneplus nord.jpg

اطلاعات جدید گوشی‌های وان پلاس توسط افشاگری در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است. این افشاگر ادعا کرده که وان پلاس نام‌گذاری وان پلاس نورد ۴، نورد CE 4 و نورد CE 4 لایت را کنار خواهد گذاشت و مستقیما از عدد ۵ در گوشی‌های جدید خود بهره خواهد برد. البته این موضوع چندان عجیب نیست چرا که وان پلاس قبلا نیز عدد ۴ را نام‌ محصولات خود حذف کرده بود. 

طبق گزارش این افشاگر، وان پلاس نورد ۵ از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه بهره خواهد برد و به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال عرضه خواهد شد. 

در ادامه گزارش، این افشاگر تایید کرده که وان پلاس نورد CE 5 تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو را به همراه خواهد داشت در حالی که وان پلاس نورد CE 5 لایت تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید