خانهاخبار
ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی M15 مشخص شد

ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی M15 مشخص شد

گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ به تازگی موفق به کسب گواهی جدیدی شده است که ظرفیت باتری آن را نیز مشخص می‌کند.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی M15 5G با دریافت تاییدیه از سازمان BIS کشور هند، یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد. ظرفیت باتری این گوشی نیز در دیتابیس ساز‌مان‌های بسیاری مانند BIS هند، Dekra اروپا و SafetyKorea کره جنوبی رویت شده است.

sam 1.jpg


این گوشی از باتری مدل EB-BM156ABY استفاده می‌کند که ظرفیت اصلی آن، معادل با ۵٫۸۸۰ میلی آمپر است و احتمالا با ظرفیت اسمی ۶٫۰۰۰ میلی آمپر معرفی خواهد شد. سازمان SafetyKorea همچنین تصویری از باتری این گوشی را منتشر کرده است.

sam 3.jpg


گوشی‌های سری گلکسی M معمولا نسخه‌های ری‌برند شده سری A با ظرفیت باتری بالاتر هستند و احتمالا این روند با عرضه گلکسی M15 نیز ادامه خواهد یافت. با در نظر گرفتن این امر، کافی است تا برای اطلاع از سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی، نگاهی به مشخصات گلکسی A15 بیاندازیم.
سامسونگ گلکسی A15 به همراه نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۸۰۰ نیتی به بازار آمد. این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس استفاده می‌کند و سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0 را به همراه دارد.

sam 2.jpg


در بخش دوربین، گلکسی A15 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. سنسور اثر انگشت این محصول، روی دکمه پاور آن قرار دارد و از جمله سایر امکانات گلکسی A15 می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD اشاره کرد.
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید