خانهاخبار
این قابلیت‌های Galaxy AI برای گلکسی بادز عرضه می‌شوند

این قابلیت‌های Galaxy AI برای گلکسی بادز عرضه می‌شوند

سامسونگ امروز تایید کرد که قابلیت‌های Live Translate و Interpretation به زودی برای چندین مدل از خانواده گلکسی بادز عرضه می‌شوند.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ماه گذشته، سامسونگ سری پرچمدار جدید خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ را با قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوع معرفی کرد. چندی پیش غول فناوری کره تایید کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI برای گوشی‌های قدیمی این برند نیز عرضه خواهد شد.

حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند کره در سکوت کامل خبری اعلام کرده برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI برای چندین مدل از خانواده گلکسی بادز نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

Buds Ai.jpg

 

سامسونگ در یک اعلامیه خبری تایید کرد که هدفون‌های گلکسی بادز ۲، گلکسی بادز ۲ پرو و گلکسی بادز FE به زودی به قابلیت‌های هوش مصنوعی Live Translate و Interpretation مجهز خواهند شد. ویژگی Live Translate قادر است که مکالمات را به صورت زنده در تماس‌های صوتی ترجمه کند. از سوی دیگر، قابلیت Interpretation نیز به ترجمه گفتگو‌ها می‌پردازد.

سامسونگ با به اشتراک‌گذاری تیزری اعلام کرده که قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید سری گلکسی بادز به اتصال اینترنت نیاز نخواهند داشت. البته غول فناوری کره اذعان داشته که کاربران برای استفاده از این قابلیت‌ها نیاز به یک گوشی از سری گلکسی اس ۲۴ خواهند داشت. 

در نهایت باید اشاره کرد عرضه قابلیت‌های Galaxy AI برای سری گلکسی بادز خبر خوبی به شمار می‌رود و می‌تواند توجه کاربران را به هدفون‌های سامسونگ جلب نماید. ویژگی‌های Live Translate و Interpretation از قابلیت‌هایی مهمی هستند که تجربه کاربری هدفون‌های گلکسی بادز را بهبود می‌بخشند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید