خانهاخبار
تصاویر قاب ناتینگ فون 2a بازطراحی آن را نشان می‌دهند

تصاویر قاب ناتینگ فون 2a بازطراحی آن را نشان می‌دهند

به تازگی تصاویری از قاب محافظ گوشی جدید ناتینگ فاش شده که طراحی جدید ماژول دوربین دستگاه را نشان می‌دهد.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

در طی چند وقت گذشته، گزارش‌های ضد و نقیض بسیاری پیرامون گوشی موردانتظار برند ناتینگ یعنی ناتینگ فون 2a منتشر شده که باعث سردرگمی کاربران شده است. برای مثال، اخیرا تصاویری رندری از این گوشی در دسترس قرار گرفت که بعدا مشخص شد کاملا جعلی هستند. 

حالا اما به تازگی تصاویری منتسب به قاب محافظ ناتینگ فون 2a فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی با بازطراحی مهمی در بخش دوربین همراه خواهد شد. در واقع، این تصاویر گزارش‌های اولیه پیرامون طراحی ناتینگ فون 2a را تایید می‌کنند. تصاویر قاب گوشی ناتینگ توسط Slash Leaks به اشتراک گذاشته شده‌اند.

nothing phone 2a.jpg

همانطور که در این تصاویر مشخص است، سیستم دوربین ناتینگ فون 2a به صورت افقی در مرکز پنل پشتی دستگاه جای گرفته است. گزارش‌های قبلی به چینش افقی دوربین‌های این گوشی اشاره کرده بودند. 

در صورت صحت تصاویر فاش‌شده، به نظر می‌رسد ناتینگ فون 2a از زبان طراحی مرسوم محصولات ناتینگ برخوردار نخواهد شد و از طراحی جدیدی برای ماژول دوربین بهره خواهد برد.

nothing phone 2a 1.jpg

البته یک مسئله در تصاویر قاب ناتینگ فون 2a نیز وجود دارد چرا که در قاب این گوشی هیچ بریدگی برای نورپردازی Glyph وجو ندارد. در این رابطه، هنوز مشخص نیست که قاب موجود در تصاویر آیا مربوط به ناتینگ فون 2a است و یا به گوشی دیگر تعلق دارد.

ناتینگ امروز به طور رسمی تایید کرد که ناتینگ فون 2a در تاریخ ۵ مارس مصادف با ۱۵ اسفند معرفی خواهد شد. البته این گوشی در ابتدا تنها به طور محدود عرضه خواهد شد. 

nothing phone 2a 2.jpg

طبق گزارش‌های قبلی، ناتینگ فون 2a از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مجهز خواهد شد که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود.

سیستم دوربین دستگاه شامل دو سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. ناتینگ فون 2a از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز بر عهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

HMD-crest-gsm-ir
گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه Crest و Crest Max برند HMD معرفی شدند

شرکت HMD Global از دو گوشی جدید رونمایی کرده که محصولاتی مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌روند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید
Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید