خانهاخبار
میان‌رده جدید ویوو را در تصاویر رندری آن تماشا کنید

میان‌رده جدید ویوو را در تصاویر رندری آن تماشا کنید

ویوو به زودی از یک میان‌رده پرمیوم به نام ویوو V30 پرو رونمایی خواهد کرد که حالا رندرها و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

در حال حاضر، سری ویوو V30 شامل دو مدل‌ به نام‌های ویوو V30 و ویوو V30‌ لایت است. گزارش شده که ویوو به زودی از مدل سوم این سری نیز رونمایی خواهد کرد که ویوو V30 پرو نام خواهد داشت. 

روز گذشته، ویوو V30 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد و حالا به تازگی نیز بخشی از مشخصات فنی و همچنین رندرهای این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

vivo V30 pro.jpg

 

همانطور که در این رندرها مشاهده می‌کنیم، ویوو V30 پرو در دو رنگ سبز و مشکی عرضه خواهد شد. به علاوه، این گوشی به نمایشگر خمیده مجهز خواهد شد و در پنل پشتی خود میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود. در ماژول دوربین ویوو V30 پرو لوگوی برند Zeiss را می‌بینیم که نشان می‌دهد میان‌رده پرمیوم ویوو از برخی قابلیت‌های تصویربرداری Zeiss پشتیبانی خواهد کرد.

vivo V30 pro 1.jpg

 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، ویوو V30 پرو از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد که قادر است به روشنایی ۲۸۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین ویوو V30 پرو شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی ویوو V30 پرو می‌توان به NFC، گواهی IP54، اندروید ۱۴، ضخامت ۷٫۵ میلی‌متری و وزن ۱۸۸ گرمی اشاره کرد.

vivo V30 pro 2.jpg

 

ویوو V30 پرو روز گذشته با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در گیک‌بنچ لیست شد. یک افشاگر ادعا کرده که این گوشی با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

شایعات ادعا کرده‌اند که ویوو V30 پرو ماه آینده میلادی برای بازار هند معرفی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید