خانهاخبار
گوشی‌های موردانتظار HMD در گیک‌بنچ لیست شدند

گوشی‌های موردانتظار HMD در گیک‌بنچ لیست شدند

به تازگی دو گوشی متعلق به برند HMD در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده‌اند که به تراشه Unisoc مجهز خواهند بود.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ماه گذشته، شرکت HMD به طور رسمی تایید کرد که به زودی گوشی‌های جدیدی از برند خود را روانه بازار خواهد کرد که محصولاتی امن، مقرون به صرفه و سریع به شمار می‌روند. در این رابطه، گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که HMD قصد عرضه ۹ گوشی مختلف را دارد. 

اخیرا یکی از گوشی‌های موردانتظار HMD در تصاویری رندری دیده شد و طراحی آن لو رفت. حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز دو گوشی متعلق به این برند در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شدند و اطلاعات مربوط به سخت‌افزار و حافظه رم آن‌ها فاش شد.

HMD.jpg

این دو گوشی که از اسم رمز Legend و LegendPro بهره می‌برند با تراشه مشابه و کانفیگ‌های حافظه رم متفاوت در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ ثبت شده‌اند. 

با توجه به اطلاعات موجود در گیک‌بنچ، گوشی‌های HMD به تراشه پایین‌رده Unisoc T606 مجهز خواهند بود. به علاوه، مدل Legend با حافظه رم ۴ گیگابایتی در گیک‌بنچ لیست شده در حالی که مدل LegendPro با حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این دو گوشی همچنین با اندروید ۱۴ در گیک‌بنچ لیست شده‌اند.

جدا از این دو گوشی، HMD احتمالا یک گوشی دیگر رونمایی خواهد کرد که به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال مجهز است. افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس قبلا اسم رمز ۶ مدل از گوشی‌های آینده HMD را به اشتراک گذاشته بود. 

برند HMD اخیرا تایید کرد که در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) و در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ (MWC 2024) رویدادی را برگزار خواهد کرد. امکان دارد در طی این رویداد برخی از گوشی‌های این برند معرفی شوند. 

در خبری مشابه، HMD به صورت رسمی اعلام کرد که به عرضه گوشی‌های برند نوکیا ادامه خواهد داد. در این رابطه، گزارش شده که در طی سال جاری میلادی ۱۷ مدل گوشی از برند نوکیا عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید