خانهاخبار
رنگ‌بندی گوشی تاشو هواوی در رندرهای آن فاش شد

رنگ‌بندی گوشی تاشو هواوی در رندرهای آن فاش شد

هواوی در حال توسعه یک گوشی تاشو به نام هواوی پاکت ۲ است که حالا طراحی و رنگ‌بندی آن در تصاویری رندری دیده شده است.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

سال گذشته میلادی، هواوی دو گوشی تاشو فولد به نام‌های میت X3 و میت X5‌ را روانه بازار کرد ولی هیچ مدل جدیدی از سری فلیپ پاکت را معرفی نکرد. آخرین نسل گوشی‌های تاشو فلیپ در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی در اختیار کاربران قرار گرفت.

حالا اما به نظر می‌رسد هواوی در حال توسعه یک گوشی تاشو صدفی جدید است که با نام هواوی پاکت ۲ (Huawei Pocket 2 ) عرضه خواهد شد. در این رابطه، امروز افشاگری به نام Fixed Focus Digital رندرهایی از این گوشی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. 

huawei pocket 1.jpg

رندرهای فاش‌شده هواوی پاکت ۲ این گوشی را در سه رنگ مشکی، بنفش (جنس چرمی) و سفید (حالت سنگ مرمر) نشان می‌دهند.

به مانند نسل قبلی، هواوی پاکت ۲ از دو ماژول دایره‌ای شکل بهره خواهد برد که یکی از آن‌ها میزبان نمایشگر ثانویه خواهد بود در حالی که ماژول دیگر در خود جزیره دوربین را جای خواهد داد. گوشی‌های تاشو قبلی هواوی به نمایشگر دایره‌ای اولد با رزولوشن تصویر ۳۴۰ در ۳۴۰ مجهز شده‌اند. انتظار می‌رود هواوی پاکت ۲ نیز با همین نمایشگر همراه شود.

huawei pocket 2.jpg

در جزیره دوربین هواوی پاکت ۲ سه لنز را مشاهده می‌کنیم که متاسفانه جزئیات فنی آن‌ها مشخص نشده است. برای مقایسه، گوشی‌های هواوی P50 پاکت و هواوی Pocket S با دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی عرضه شده‌اند.

huawei pocket.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که احتمال دارد هواوی پاکت ۲ به همراه سری پرچمدار هواوی P70 معرفی شود. البته سال گذشته میلادی سری هواوی P60 در ماه مارس معرفی شد در حالی که گوشی‌های سری پاکت معمولا در اواخر سال میلادی عرضه می‌شوند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید