خانهاخبار
رندر‌هایی جدید از ایسوس ذن‌فون ۱۱ اولترا فاش شدند

رندر‌هایی جدید از ایسوس ذن‌فون ۱۱ اولترا فاش شدند

به تازگی شاهد افشای رندر‌هایی جدید و باکیفیت از پرچمدار بعدی شرکت ایسوس هستیم.

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

با استناد به شایعات، شرکت ایسوس در آستانه معرفی سری گوشی‌های ذن‌فون ۱۱ است و چندی پیش نیز شاهد افشای بخش عمده مشخصات سخت افزاری پرچمدار اصلی این شرکت، یا همان ایسوس ذن‌فون ۱۱ اولترا بودیم. در امروز، «اون بلس» که یکی از افشاگران فعال و قابل اطمینان به حساب می‌آید؛ رندر‌هایی با کیفیت از این محصول را منتشر کرده که آن را در چهار رنگ متفاوت به نمایش می‌گذارند.

asus 1.jpg


در مطالب فاش شده پیشین، شاهد اشاره به عرضه ذن‌فون ۱۱ اولترا در رنگ‌هایی مشکی، آبی، خاکستری، سبز و برنزی بودیم؛ اما در این رندر‌ها خبری از این گوشی در رنگ سبز نیست. از نظر طراحی، می‌توان گفت که این محصول شباهت زیادی به سری راگ فون ۸ دارد.
ایسوس ذن‌فون ۱۱ اولترا به همراه نمایشگری ۶.۷۸ اینچی از نوع LTPO امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی روانه بازار خواهد شد. این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۴ و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را به همراه دارد.

asus 2.jpg


در بخش دوربین، ذن‌فون ۱۱ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890 استفاده می‌کند که توسط یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که در پانچ هول بالای نمایشگر قرار گرفته است؛ رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را ارائه می‌دهد.

asus 3.jpg


این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم استفاده می‌کند و در نسخه‌هایی با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 روانه بازار خواهد شد. ایسوس ذن‌فون ‍۱۱ اولترا یک باتری ۵٫۵۰۰ میلی آمپری را به همراه داشته که از شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید