خانهاخبار
ممکن است ۴ نسل طول بکشد تا فرم ایده‌آل ویژن پرو را ببینیم!

ممکن است ۴ نسل طول بکشد تا فرم ایده‌آل ویژن پرو را ببینیم!

مارک گورمن در جدیدترین قسمت از خبرنامه خود گفته که ویژن پرو هنوز کار زیادی در پیش دارد تا بتواند به بلوغ برسد و جایگزینی برای محصولات دیگر مانند آی‌پد باشد.

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، برخی از افراد در دسته محصول جدید هدست واقعیت ترکیبی اپل، معتقدند که درک «شکل ایده آل» هدست اپل ویژن پرو می‌تواند به چهار نسل متوالی از دستگاه نیاز داشته باشد.

Apple-Vision-Pro-at-Steve-Jobs-Theater.jpeg

 

گورمن در جدیدترین خبرنامه «Power On» خود می‌گوید که احساسی که در میان برخی از تیمی که روی هدست اپل کار می‌کنند این است که قبل از اینکه دستگاه به‌ اندازه کافی بهینه ‌شده در نظر گرفته شود تا مشتریان بتوانند به‌صورت روزانه از آن استفاده کنند، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

در حالی که مشخص نیست تیم توسعه اپل چه چیزی را به عنوان «شکل ایده آل» دستگاه در نظر می‌گیرد، خیلی ساده است که از برخی از کاربران اولیه که مشکلات آنها با دستگاه نسل اول هم به سخت افزار و هم نرم افزار گسترش یافته است، سرنخ هایی را دریافت کنیم.

بسیاری از کاربران ویژن پرو احساس می‌کنند که هدست برای استفاده طولانی مدت بسیار سنگین و غیر قابل حمل است، و امید می‌رود که اپل در نسل‌های بعدی این دستگاه، به اندازه و وزن آن رسیدگی کند. از دیگر انتقادات می‌توان به عمر باتری ضعیف، کم بودن تعداد برنامه‌های اختصاصی و باگ زیاد در visionOS اشاره کرد.

اگر تیم اپل بتواند این مشکلات را در چهار نسل حل کند، چیزی مشابه پیشرفت آی‌فون، آی‌پد و اپل واچ، در نتیجه برداشت گورمن این است که ویژن پرو در نهایت می‌تواند جایگزین آی‌پد شود.

گورمن می‌گوید اپل در تلاش برای قرار دادن آی‌پد به‌عنوان جایگزینی برای مک «نتایج متفاوتی» داشته است. با وجود تلاش‌های اپل برای تبدیل آن به دستگاهی چند وظیفه‌ای با ویژگی‌هایی مانند استیج منیجر، آی‌پد برای تبدیل شدن به یک اسباب کار بهره‌وری واقعی مانند مک، بسیار تلاش کرده است و اکنون در میان دیگر محصولات اپل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گورمن می‌گوید: «این دستگاه هدف اصلی خود را از دست داده و به بخش گیج کننده‌تری از سبد محصولات اپل تبدیل شده است».

در مورد ویژن پرو که قیمت آن از ۳۵۰۰ دلار شروع می‌شود، «به‌روزرسانی‌های سخت ‌افزاری، تعداد زیادی به‌روزرسانی‌های نرم‌ افزاری و پشتیبانی بسیار بهتر از سوی توسعه ‌دهندگان برنامه‌ها و سازندگان محتوا نیاز است تا هدست در واقع جایگزینی برای آی‌پد شود که می‌تواند باشد». گورمن می‌افزاید: «تا آن زمان، ویژن پرو به طور اساسی یک نمونه اولیه است، یعنی فقط نمونه‌ای است که باید برای امتیاز آزمایش آن به اپل پول پرداخت کنید».



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید