خانهاخبار
گوگل وان اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک دارد

گوگل وان اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک دارد

مدیر عامل گوگل امروز اعلام کرده که سرویس گوگل وان این شرکت حالا به بالای ۱۰۰ میلیون کاربر رسیده که می‌تواند در نوع خود قابل توجه باشد.

۲۲ بهمن ۱۴۰۲

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل اعلام کرده است که گوگل وان اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک دارد و این شرکت با برنامه تازه راه‌اندازی شده «AI Premium» که ویژگی‌هایی را عرضه می‌کند که توسط مدل «Gemini AI» به تازگی اعلام شده گوگل ارایه می‌شود، بر روی توسعه سریع‌تر این سرویس تمرکز خواهد کرد.

Google-One-logo.jpg

 

طرح AI Premium گوگل وان دارای ویژگی‌هایی مانند «Gemini Advanced» خواهد بود و جمینی به زودی به Gmail، Docs و موارد دیگر نیز راه می‌یابد. طرح AI Premium به میزان ۱۹٫۹۹ دلار در ماه قیمت دارد، در حالی که طرح های پایه، استاندارد و پریمیوم به ترتیب ۱٫۹۹ دلار در ماه، ۲٫۹۹ دلار در ماه و ۹٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارند.

توجه داشته باشید که قیمت، مزایا و در دسترس بودن طرح‌های گوگل وان ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد. می‌توانید برای جزییات بیشتر درباره برنامه‌های گوگل وان اینجا را کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص به دست آورید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید