خانهاخبار
اپل در حال بررسی یک مشکل عجیب در اپل واچ‌های امسال خود است

اپل در حال بررسی یک مشکل عجیب در اپل واچ‌های امسال خود است

در یک یادداشت توسط اپل که به تازگی به دست آمده، این شرکت اعلام کرده که اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اپل واچ اولترا از لمس‌های ناخواسته رنج می‌برد؛ مشکلی که به «لمس ارواح» معروف شده است!

۲۲ بهمن ۱۴۰۲

در یک یادداشت داخلی که این هفته با ارایه دهندگان خدمات مجاز اپل به اشتراک گذاشته شده، اپل اعلام کرده که از یک مشکل مرتبط با لمس که بر برخی از نمایشگرهای اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا نسل دوم تاثیر می‌گذارد، آگاه است و در حال بررسی آن است.

در یادداشت اپل که توسط مک رومرز به دست آمده، اظهار شده: «برخی از مشتریان ممکن است گزارش دهند که اپل واچ سری ۹ یا اپل واچ اولترا ۲ آن‌ها با لمس نادرست نمایشگر خود مواجه شده است. اپل گفته که برخی از مشتریان ممکن است این مشکل را به عنوان لمس «شبح» توصیف کنند.

apple-watch-series-9-display.jpeg

 

به گفته اپل، این مشکل ممکن است باعث شود که صفحه نمایش مدل‌های اپل واچ آسیب ‌دیده به طور نامنظم بپرد یا رفتارهای غیرمنتظره دیگری از خود نشان دهد، بدون اینکه هیچ گونه تعاملی با کاربر داشته باشد. این یادداشت می‌گوید مشکل مذکور همچنین می‌تواند منجر به برقراری تماس تلفنی ناخواسته توسط اپل واچ شود و کاربران را از وارد کردن رمز عبور دستگاه ناتوان سازد.

اپل به مشتریان توصیه می‌کند که نرم‌افزار اپل واچ خود را به‌روز نگه دارند و این نشان می‌دهد که این شرکت امیدوار است بتواند این مشکل را در به‌روزرسانی‌های سیستم عامل ساعت‌های خود در آینده برطرف کند. اپل نگفته که این مشکل تا چه حد گسترده است، یا بازه زمانی خاصی را برای رفع احتمالی آن ارایه نکرده است؛ همچنین مشخص نیست که آیا سخت افزار معیوب عامل این مشکل است یا موضوع نرم افزاری است.

این شرکت به تکنسین‌ها دستور داده که در حین بررسی، مدل‌های اپل واچ آسیب‌دیده را تعمیر نکنند. در این بین، به تکنسین‌ها گفته می‌شود که از مشتریانی که با این مشکل مواجه هستند، بخواهند تا با نگه داشتن همزمان دکمه تاجی شکل و دکمه کناری، تا زمانی که لوگوی اپل ظاهر شود، اپل واچ خود را به فورس ریست کنند.

اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ماه) عرضه شدند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید