خانهاخبار
رندرهای رسمی گلکسی A35 و گلکسی A55 طراحی آن‌ها را تایید می‌کنند

رندرهای رسمی گلکسی A35 و گلکسی A55 طراحی آن‌ها را تایید می‌کنند

به تازگی رندرهای رسمی دو میان‌رده موردانتظار سامسونگ فاش شده که تمامی جزئیات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند. 

۲۰ بهمن ۱۴۰۲

در طی چند ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون دو میان‌رده موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی A35 و گلکسی A55‌ فاش شده است. با این وجود، سامسونگ هنوز هیچ اشاره‌ای به زمان رونمایی از گوشی‌های خود نکرده است.

یک ماه پیش، رندرهایی از گلکسی A55 در دسترس قرار گرفت که طراحی این گوشی را نشان می‌دادند. روز گذشته نیز تصاویری واقعی از گلکسی A35 و گلکسی A55‌ در گواهی‌های مختلف ثبت شد که حاوی طراحی این دو گوشی بودند. حالا نیز رندرهایی رسمی از این دو گوشی فاش شده که جزئيات طراحی آن‌ها را تایید می‌کنند.

galaxy A55 1.jpg

گلکسی A55

رندرهای رسمی گلکسی A35 و گلکسی A55 توسط افشاگری برجسته به نام ایوان بلس به اشتراک گذشته شده‌اند که نمایشگر حفره‌دار، دوربین سه‌گانه و طراحی Key Island این گوشی‌ها را نشان می‌دهند. 

در یک از این تصاویر، نسخه زرد رنگ گلکسی A35 و گلکسی A55‌ را مشاهده می‌کنیم که قبلا در رندرهای قبلی به آن اشاره نشده بود. این تصویر همچنین تایید می‌کند که میان‌رده‌های سامسونگ از قابلیت امنیتی Knox و گواهی IP‌ برای مقاومت در برابر آب و گردو‌غبار بهره خواهد برد.

galaxy A55 A35.jpg

 

به مانند رندرهای قبلی، در فریم سمت راست گلکسی A35 و گلکسی A55 طراحی Key Island را مشاهد می‌کنیم که شامل یک برآمدگی می‌شود که در آن کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور قرار می‌گیرد. سامسونگ برای اولین بار این ویژگی طراحی را با گوشی‌های گلکسی A25 و گلکسی A15 معرفی کرده بود.

galaxy A35.jpg

گلکسی A35

گلکسی A35 احتمالا با تراشه اگزینو ۱۳۸۰ روانه بازار خواهد شد در حالی که گلکسی A55‌ به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز خواهد شد. گفته می‌شود گلکسی A55‌ به اولین گوشی سری گلکسی A بدل خواهد شد که با پردازنده گرافیکی AMD همراه می‌شود.

انتظار داریم در طی هفته‌های جاری گزارش‌های بیشتری پیرامون گلکسی A35 و گلکسی A55 در دسترس قرار بگیرند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید