خانهاخبار
زمان رونمایی از شیائومی Civi 4 لو رفت

زمان رونمایی از شیائومی Civi 4 لو رفت

افشاگری به تازگی ادعا کرده مدل جدید سری شیائومی Civi در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

 

۱۹ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال توسعه نسل جدید سری Civi است که شیائومی Civi 4 نام دارد. در حالی که شیائومی هنوز هیچ اشاره‌ای به گوشی موردانتظار خود نکرده است، افشاگری به تازگی زمان رونمایی از شیائومی Civi 4 را اعلام نکرده است.

افشاگری به نام Smart Pikachu‌ با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که شیائومی Civi 4‌ در ماه می سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در صورت صحت این موضوع، گوشی جدید شیائومی با زمان‌بندی مشابه نسل قبلی رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

Xiaomi civi 3.jpg

این افشاگر در ادامه گزارش خود اعلام کرده که شیائومی Civi 4‌ به عنوان رقیب گوشی‌هایی مانند سری آنر ۹۰ و سری آنر ۱۰۰ عرضه خواهد شد. به علاوه، گوشی جدید شیائومی ظاهرا بهبودهایی در زمینه عملکرد پردازشی و دوربین همراه خواهد شد. 

در حال حاضر، افشاگر مذکور تنها اطلاعات ذکرشده را به اشتراک گذاشته است. البته سال گذشته گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی بر این که شیائومی Civi 4‌ به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز خواهد شد. 

از سوی دیگر، افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station چندی پیش ادعا کرد که شیائومی Civi 4 از نمایشگر با لبه‌های خمیده و رزولوشن تصویر 1.5K، فریم فلزی و دوربین سه‌گانه برخوردار خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید