خانهاخبار
ساعت ارزان جدید موتورولا نمایشگری ۱٫۵۷ اینچی دارد

ساعت ارزان جدید موتورولا نمایشگری ۱٫۵۷ اینچی دارد

موتورولا به تازگی از یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه رونمایی کرده که موتو واچ ۴۰ نام دارد و از عمر باتری ۱۰ روزه و گواهی IP67 بهره می‌برد.

۱۹ بهمن ۱۴۰۲

موتورولا به تازگی از یک مدل جدید برای خانواده ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرده که موتو واچ ۴۰ (Moto Watch 40) نام دارد. سال گذشته نیز موتورولا از دو ساعت موتو واچ ۷۰ و موتو واچ ۲۰۰ پرده‌برداری کرد. 

موتو واچ ۴۰ محصولی اقتصادی است که در عین بهره‌مندی از قیمت مناسب، از مشخصاتد فنی قابل توجه و مقاومت بالا بهره می‌برد. ساعت جدید موتورولا برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که تمایلی به پرداخت هزینه‌ای زیاد برای یک ساعت هوشمند ندارند. 

moto watch 40.jpg

طبق اعلام رسمی، موتو واچ ۴۰ به نمایشگر ۱٫۵۷ اینچی ال‌سی‌دی مجهز شده است. این ساعت از ۸۵ واچ فیس متنوع بهره می‌برد که کاربر می‌تواند به کمک آن‌ها ظاهر ساعت خود را شخصی‌سازی کند. بدنه دستگاه از آلیاژ روی است که در دو رنگ مشکی و رز گلد عرضه می‌شود. بندهای سیلیکونی ساعت نیز به راحتی قابل تعویض است. 

moto watch 40 2.jpg

به لطف گواهی IP67، موتو واچ ۴۰ در برابر آب و گردو‌غبار مقاوم است. به علاوه، ساعت جدید موتورولا می‌تواند نوتیفیکیشن‌های دریافتی را نمایش دهد ولی متاسفانه قابلیت پاسخ‌دهی به تماس‌ها و پیام‌ها در آن وجود ندارد. به مانند دیگر پوشیدنی‌های بازار، موتو واچ ۴۰ از پایشگر ضربان قلب، پایشگر خواب، کنترل میزان استرس و کنترل میزان اکسیژن خون بهره می‌برد. 

moto watch 40 1.jpg

انرژی موردنیاز موتو واچ ۴۰ توسط باتری ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. موتورولا ادعا کرده که این ساعت قادر است تا ده روز کاربران را همراهی کند. به لطف فناوری شارژ سریع، موتو واچ ۴۰ تنها در عرض۲۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

moto watch 40 3.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که موتو واچ ۴۰ در حال حاضر با قیمت ۶۵ دلاری برای بازار ایالات متحده عرضه شده است. رنگ‌بندی ساعت نیز شامل‌ رنگ‌های مشکی و رز گلد می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید