خانهاخبار
روزهای خوش سامسونگ؛ استقبال چشمگیر کاربران از سری گلکسی اس ۲۴

روزهای خوش سامسونگ؛ استقبال چشمگیر کاربران از سری گلکسی اس ۲۴

فروش نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ ظاهرا به قدری خوب بوده که غول فناوری کره قصد دارد تعداد بیشتری از گوشی‌های خود را روانه بازار کند.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

سامسونگ یک ماه پیش از سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کرد و پس از مدتی گوشی‌های پرمیوم برند کره‌ای روانه بازارهای جهانی شدند. گزارش‌های اولیه خبر از فروش بسیار موفق سری گلکسی اس ۲۴ داده‌اند و حالا به نظر می‌رسد استقبال کاربران از گوشی‌های سامسونگ ادامه پیدا کرده است. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به تازگی ادعا کرده که با توجه به آمار فروش بالای سری گلکسی اس ۲۴، سامسونگ درنظر دارد که هدف فروش سری پرچمدار خود را افزایش دهد. 

Revegnus.jpg

طبق این گزارش، سامسونگ قصد دارد که تا پایان سه‌ماهه اول سال جاری میلادی (تا پایان ماه مارس) ۱۳ میلیون واحد از سری گلکسی اس ۲۴ را روانه بازار کند. غول فناوری کره قبلا پیش‌بینی کرده بود که تا انتهای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی ۱۲ میلیون مدل از سری گلکسی اس ۲۴ روانه بازار خواهد شد. 

برای درک بهتر فروش قابل توجه گوشی‌های سامسونگ، باید بدانیم عرضه ۱۳ میلیون گوشی از سری گلکسی اس ۲۴ (در سه‌ماهه اول) از آمار فروش سری پیکسل ۸ برای کل سال ۲۰۲۳ بیشتر خواهد بود. 

البته نباید فراموش کنیم که رقیب اصلی سامسونگ برند گوگل نیست بلکه اپل است که در سال گذشته به پرفروش‌ترین برند بازار گوشی بدل شده است. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که سری آیفون ۱۵ در بازه زمانی یک ساله (از سپتامبر ۲۰۲۳ تا سپتامبر ۲۰۲۴) می‌تواند به فروش ۱۵۰ میلیون واحدی دست پیدا کند. 

S24.jfif

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که سال گذشته، سری گلکسی اس ۲۳ در ۹ ماه اول عرضه فروش ۲۵ میلیون واحدی را به خود اختصاص داده است. حالا با توجه به عملکرد سری گلکسی اس ۲۴ در بازار، انتظار داریم که پرچمدارهای جدید سامسونگ بتواند رکورد تازه‌ای را ثبت کنند. 

آمار پیش‌فروش سری گلکسی اس ۲۴ در بازارهایی مانند کره جنوبی، هند و هلند بسیار امیدوارکننده است به طوری که گوشی‌های این برند رکوردهای قبلی را جابه‌جا کرده‌اند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید