خانهاخبار
تاریخ رونمایی از گوشی اقتصادی شیائومی تایید شد

تاریخ رونمایی از گوشی اقتصادی شیائومی تایید شد

شیائومی به زودی از یک گوشی اقتصادی به نام ردمی A3 برای بازار هند رونمایی خواهد کرد به نمایشگر ۹۰ هرتزی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

اخیرا، بخشی از مشخصات فنی و همچنین تصاویر رندری متعلق به گوشی جدید اقتصادی برند شیائومی یعنی ردمی A3 فاش شد. حالا اما امروز زمان رونمایی از این گوشی به طور رسمی تایید شد تا هفته آینده شاهد معرفی ردمی A3 برای بازار هند باشیم. 

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی در تاریخ ۱۴ فوریه مصادف با ۲۵ بهمن از گوشی ردمی A3‌ برای بازار هند رونمایی خواهد کرد. به علاوه، یک میکروسایت مرتبط با این گوشی در وبسایت شعبه هندی شیائومی قرار گرفته که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند.

Redmi a3 1.jpg

با توجه به اطلاعات ثبت‌شده در این وبسایت، ردمی A3 از نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. به علاوه، گوشی اقتصادی موردانتظار شیائومی از طراحی متفاوتی در مقایسه با نسل‌های قبلی برخوردار خواهد شد. در این رابطه، ردمی A3‌ با ماژول دایره‌ای‌شکل همراه خواهد شد که در آن سیستم دوربین و فلاش LED جای خواهد گرفت.

Redmi a3.jpg

در تیزری که شیائومی به اشتراک گذاشته ردمی A3 را در رنگ سبز مشاهده می‌کنیم ولی این گوشی در دو رنگ دیگر آبی و مشکی نیز عرضه خواهد شد. گوشی ردمی همچنین در حافظه رم تا ۶ گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت که از قابلیت افزایش حافظه رم مجازی تا ۶ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

Redmi a3 3.jpg

متاسفانه شیائومی در حال حاضر تنها اطلاعات مطرح‌شده را تایید کرده است ولی به لطف شایعات قبلی، دیگر جزئیات فنی مربوط به ردمی A3 را در اختیار داریم. 

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که ردمی A3 از نمایشگر بزرگ ۶٫۷۱ اینچی ال‌سی‌دی با ناچ قطره‌ای بهره خواهد برد که در آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جای خواهد گرفت. از سوی دیگر، پنل پشتی گوشی میزبان دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

Redmi a3 2.jpg

تسک‌های پردازشی گوشی ردمی A3 توسط یک تراشه متعلق به برند مدیاتک انجام خواهد شد که در کنار حافظه رم ۶ گیگابایتی، با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. همچنین گزارش شده که ردمی A3 با اندروید ۱۳ نسخه Go روانه بازار خواهد شد و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید