خانهاخبار
مدل جدید سری وان پلاس نورد در رندری جدید دیده شد

مدل جدید سری وان پلاس نورد در رندری جدید دیده شد

به تازگی رندری از یک گوشی متعلق برند وان پلاس فاش شده که ظاهرا مدل جدید سری نورد است و از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس در حال توسعه یک گوشی جدید از سری محبوب نورد است که به زودی عرضه می‌شود. در حالی که هنوز نام و یا مشخصات فنی این گوشی تایید نشده است، رندری جدید از گوشی وان پلاس فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهد. 

غول فناوری چین چندی پیش از وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R‌ برای بازارهای جهانی رونمایی کرد و حالا قصد عرضه یک گوشی میان‌رده را دارد که به سری نورد تعلق دارد. 

وبسایت 91Mobiles در گزارشی ادعا کرده که شناسه مدل گوشی حاضر در رندر CPH2613 است . متاسفانه در این گزارش هیچ اشاره‌ای به نام دستگاه نشده ولی طراحی گوشی نشان می‌دهد که این دستگاه به احتمال زیاد از سری وان پلاس نورد خواهد بود. 

nord 1.jpg

همانطور که در این تصویر مشخص است، گوشی وان پلاس CPH2613 از اسلایدر هشدار بهره نخواهد برد که البته چندان دور از انتظار نیز نبود چرا که این ویژگی به طور مععول تنها در اختیار مدل‌های بالارده وان پلاس قرار می‌گیرد و گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی فاقد آن هستند. 

امکان دارد این گوشی به عنوان نسخه نسل جدید وان پلاس نورد CE 3 و یا نورد CE 3 لایت روانه بازار شود. رندر گوشی تایید می‌کند که این دستگاه از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و جلویی بهره خواهد برد. گوشه‌های دستگاه طراحی گرد دارد و نمایشگر نیز میزبان ناچ حفره دوربین سلفی است. 

در پنل پشتی گوشی ماژول دوربین کپسولی‌شکل را مشاهده می‌کنیم که در آن دو دوربین و فلاش LED به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. در بخش بالایی بدنه یک میکروفون، سنسور اینفرارد و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون جای دارد. از سوی دیگر، در قسمت پایین گوشی نیز یک میکروفون دیگر، درگاه USB-C، اسپیکر و محفظه سیم‌کارت دیده می‌شود.

nord.jpg

وبسایت 91Mobiles در ادامه گزارش خود اعلام کرده که گوشی وان پلاس از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد. در نتیجه، انتظار می‌رود که گوشی به نمایشگر امولد مجهز شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی وان پلاس ظاهرا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

قابلیت جدید هوش مصنوعی یوتیوب شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

دنیای هوش مصنوعی روز به روز در حال گسترش است و این بار نیز نوبت به یوتیوب رسیده است تا هنرهای خود در این زمینه را رو کند.

بیشتر بخوانید
HMD-crest-gsm-ir
گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه Crest و Crest Max برند HMD معرفی شدند

شرکت HMD Global از دو گوشی جدید رونمایی کرده که محصولاتی مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌روند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید
Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید