خانهاخبار
سری شیائومی ۱۴ در این تاریخ روانه بازارهای جهانی می‌شود

سری شیائومی ۱۴ در این تاریخ روانه بازارهای جهانی می‌شود

شیائومی امروز تایید کرد که سری پرچمدار موردانتظار این برند در تاریخ ۲۵ فوریه مصادف با ۶ اسفند برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، شیائومی امروز به طور رسمی تایید کرد که سری پرچمدار شیائومی ۱۴ در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای بازارهای جهانی معرفی می‌شود. شیائومی از طریق حساب‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی این خبر را اعلام کرده ولی از ذکر جزئیات بیشتر پیرامون رویداد معرفی سری شیائومی ۱۴ خودداری کرده است. 

Xiaomi.jfif

غول فناوری چین همچنین مشخص نکرد که کدام یک از گوشی‌های پرچمدار این برند برای بازارهای جهانی عرضه می‌شوند ولی با توجه به این که شیائومی در اعلامیه خود به سری شیائومی ۱۴ اشاره کرده است، انتظار داریم هر دو مدل شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در اختیار بازارهای بین‌المللی قرار بگیرند.

برخی از شایعات ادعا کرده‌اند که شیائومی قصد دارد گوشی پرمیوم شیائومی ۱۴ اولترا را به جای شیائومی ۱۴ پرو روانه بازارهای جهانی کند و مدل پرو را به بازار چین محدود سازد. 

شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در ماه اکتبر سال گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شدند و پیشرفته‌ترین گوشی‌های این برند محسوب می‌شوند. سری شیائومی ۱۴ به لطف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه از قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود و به نمایشگر باکیفیت، طراحی جذاب و دوربین‌های پیشرفته مجهز شده است.

Xiaomi 1.png

از سوی دیگر، گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که شیائومی ۱۴ اولترا نیز از فناوری گشودگی دیافراگم متغیر برای دوربین اصلی خود بهره خواهد برد. به علاوه، این گوشی ظاهرا از سنسور قدرتمند LTY-900 سونی برای دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد. 

جدا از مشخصات فنی قابل توجه، سری شیائومی ۱۴ با برچسب قیمتی رقابتی در بازار چین به فروش می‌رسند. برای مثال، شیائومی ۱۴ در حال حاضر با قیمت پایه ۵۵۰ دلار در بازار چین قابل خریداری است و از سوی دیگر شیائومی ۱۴ پرو نیز با قیمت ۷۰۰ دلار روانه بازار چین شده است. 

البته نباید فراموش کنیم که قیمت سری شیائومی ۱۴ برای بازارهای جهانی مقداری افزایش پیدا خواهد کرد ولی امیدواریم که شیائومی برچسب قیمتی معقولی را برای سری پرچمدار خود انتخاب کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید