خانهاخبار
نوکیا G22 با رنگ جدیدی به فروش گذاشته شد

نوکیا G22 با رنگ جدیدی به فروش گذاشته شد

شرکت HMD به تازگی از رنگ جدید گوشی مقرون به صرفه نوکیا G22 رونمایی کرده است.

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

گوشی مقرون به صرفه نوکیا G22 که در ماه فوریه ۲۰۲۳ روانه بازار شد؛ اکنون در رنگ صورتی نیز قابل تهیه است. این گوشی که چیپست Unisoc T606 و نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD را به همراه دارد؛ با قیمت ۱۸۰ یورو در فروشگاه رسمی HMD به فروش گذاشته شده است.

nokia 1.jpg

شرکت HMD چندی پیش اعلام کرد که دیگر محصولات خود را برند نوکیا روانه بازار نمی‌کند و این امر، پایان کار این برند قدیمی و دوست داشتنی محسوب می‌شود. این شرکت قصد داشته تا طی رویداد MWC بارسلونا، از نخستین گوشی‌های هوشمند خود با برند HMD رونمایی کند.

نوکیا G22 در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار مقاوم است و امکاناتی چون سیستم دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر ۹۰ هرتزی و سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی در ابتدا با رنگ‌های آبی و نوک مدادی روانه بازار شده بود.

nokia 2.jpg

درباره پایان کار گوشی‌های با برند نوکیا و عرضه این محصول مقرون به صرفه در رنگی جدید چه فکر می‌کنید؟ آیا محصولات HMD پس از کنار گذاشتن برند نوکیا همچنان طرفداران خود را خواهند داشت؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید