خانهاخبار
تصویر جعبه فروش و برچسب قیمتی گلکسی فیت ۳ فاش شد

تصویر جعبه فروش و برچسب قیمتی گلکسی فیت ۳ فاش شد

با توجه به فاش شدن تصاویری از جعبه‌های فروش گلکسی فیت ۳ که در اختیار فروشندگان است، به نظر می‌رسد پوشیدنی جدید سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد.

 

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

تا به امروز گزارش‌های فراوانی پیرامون جدیدترین نسل از مچ‌بندهای سلامتی و هوشمند سامسونگ که گلکسی فیت ۳ نام دارد منتشر شده است. این پوشیدنی موردانتظار اخیرا در وبسایت سامسونگ به طور تصادفی ثبت شد و جزئیات فنی و طراحی آن در دسترس کاربران قرار گرفت.

حالا اما به تازگی نیز اطلاعات مربوط به برچسب قیمتی گلکسی فیت ۳ فاش شده که خبر از عرضه دستگاه در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

Fit 3.jpg

کاربران حاضر در انجمن سامسونگ به تازگی تصاویری از جعبه‌های فروش گلکسی فیت ۳ را به اشتراک گذاشته‌اند. با توجه به انتشار این تصاویر، به نظر می‌رسد که گلکسی فیت ۳ زودتر از زمانی که تصور می‌شد روانه بازار خواهد شد چرا که این پوشیدنی در حال حاضر در اختیار فروشندگان قرار گرفته است. 

جعبه‌های فروش گلکسی فیت ۳ تایید می‌کنند که این دستگاه از نمایشگر مستطیلی‌شکل بهره خواهد برد و در سمت راست بدنه خود میزبان دکمه سخت‌افزاری خواهد بود. همانطور که در این تصاویر مشخص است، گلکسی فیت ۳ ظاهرا در بندهای سفید و مشکی به فروش خواهد رسید. 

منبعی که تصاویر جعبه فروش گلکسی فیت ۳ را  منتشر کرده همچنین اذعان داشته که این پوشیدنی به تازگی برای فروشندگان حاضر در شهر دارالسلام تانزانیا عرضه شده است. گلکسی فیت ۳ با قیمت ۲۵۰٬۰۰۰ شیلینگ معادل ۹۹ دلار روانه بازار این کشور خواهد شد. 

fit 3 1.jpg

شایان ذکر است که سامسونگ در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به گلکسی فیت ۳ نداشته است. با این وجود، به نظر می‌رسد گلکسی فیت ۳ به زودی روانه بازار می‌شود. امکان دارد پوشیدنی موردانتظار سامسونگ در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) معرفی شود. 

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی فیت ۳ به نمایشگر ۱٫۶ اینچی امولد و بدنه تمام آلومینیومی مجهز خواهد شد. این دستگاه از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 بهره خواهد برد و تا فشار ۵ اتمسفری آب مقاوم خواهد بود.

از نظر ویژگی‌های سلامتی، گلکسی فیت ۳ از پایشگر ضربان قلب، پایشگر خواب، سنسور تشخیص سقوط و پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی بهره خواهد برد. گزارش شده که تنها با یک بار شارژ، گلکسی فیت ۳ می‌تواند تا ۱۳ روز کاربران را همراهی کند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید