خانهاخبار
اگر رمز عبور ویژن پرو را فراموش کنید راهی جز رفتن به اپل استور ندارید!

اگر رمز عبور ویژن پرو را فراموش کنید راهی جز رفتن به اپل استور ندارید!

اپل در حال حاضر هیچ راهی برای بازنشانی رمز عبور در ویژن پرو در نظر نگرفته است، چیزی که در دیگر دستگاه‌های این شرکت به راحتی در دسترس است.

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده که صاحبان اپل ویژن پرو که رمز عبوری که تعیین کرده‌اند را فراموش می‌کنند، باید دستگاه را به اپل استور ببرند تا آن را بازنشانی کنند. به نظر می‌رسد در حال حاضر هیچ راهی روی دستگاه برای بازنشانی رمز عبور ویژن پرو در صورت فراموشی وجود ندارد.

Vision-Pro-passcode-forgot.jpg

به طور پیش فرض ویژن پرو در هنگام راه‌اندازی یک رمز عبور ۶ رقمی می‌خواهد که برای تایید باید دو بار وارد شود. البته مشتریان می‌توانند رمز عبور طولانی‌تر یا کوتاه‌تر را انتخاب کنند. اُپتیک آی‌دی را هم می‌توان به جای رمز عبور استفاده کرد، اما مانند فیس آی‌دی یا تاچ آي‌دی عمل می‌کند، بدین معنی که رمز عبور باز هم پس از ریست کردن و در برخی شرایط دیگر مورد نیاز است.

در مورد مشتریانی که رمز عبور ویژن پرو خود را فراموش کرده‌اند، اپل به آنها گفته که برای رسیدگی باید به یک فروشگاه خرده ‌فروشی مراجعه کنند یا اگر فروشگاهی در نزدیکی آنها وجود ندارد، باید هدست را برای اپل ارسال کنند. به مانند ویژن پرو  به مانند دستگاه‌های دیگر اپل نیست که پس از چندین بار وارد کردن رمز عبور، دستگاه غیرفعال شود و با یک دوره انتظار دوباره بتوان رمز عبور حدس زده شده را وارد کرد، بلکه حذف رمز عبور نیاز به پاک کردن تمام محتوای ویژن پرو دارد.

برای خلاص شدن از شر رمز عبور، آی‌فون و آی‌پد نیز باید پاک شوند، اما این فرآیندی است که می‌توان آن را در خانه با مک یا رایانه شخصی انجام داد. در مورد اپل واچ هم که نمی‌تواند به مک یا رایانه شخصی متصل شود، می‌توان آن را روی خود دستگاه با استفاده از دکمه تاجی شکل یا روی یک آیفون متصل بازنشانی شود.

تنظیمات پاک کردن محتوا در ویژن پرو وجود دارد، اما هیچ راهی برای وارد شدن به حالت تنظیم مجدد با استفاده از ترکیبی از فشار دادن دکمه وجود ندارد. پاک کردن ویژن پرو فقط از طریق برنامه تنظیمات قابل انجام است.

مشتریانی که دارای بند مخصوص توسعه دهندگان ۳۰۰ دلاری هستند ممکن است بتوانند دستگاه را از مک پاک کنند، اما اکثر کاربران نمی‌توانند این لوازم جانبی را دریافت کنند زیرا محدود به توسعه دهندگان ثبت شده در آمریکا است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید