خانهاخبار
وان پلاس ۱۳ طراحی جدیدی خواهد داشت

وان پلاس ۱۳ طراحی جدیدی خواهد داشت

گزارش شده وان پلاس احتمالا طراحی شناخته‌شده سری پرچمدار خود را کنار خواهد گذاشت و وان پلاس ۱۳ را با ظاهر جدیدی عرضه خواهد کرد.

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

بسیاری از برندهای برجسته بازار آزمایش گوشی‌های خود با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار را آغاز کرده‌اند. در این راستا، اولین گوشی‌های مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام احتمالا در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است که آزمایش‌های در حال انجام تنها به سخت‌افزار گوشی‌ها محدود نشده و تولیدکنندگان تغییراتی را نیز در ظاهر محصولات موردانتظار خود اعمال خواهند کرد. در این رابطه، به تازگی گزارش شده پرچمدار نسل بعدی وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۳ نیز از طراحی جدیدی بهره خواهد برد.

DCS.jpg

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که وان پلاس در حال آزمایش پرچمدار خود با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار است و احتمالا این گوشی را با طراحی تازه‌ای روانه بازار خواهد کرد.

این افشاگر اذعان داشته که وان پلاس ۱۳ از طراحی جدیدی برای ماژول دوربین برخوردار خواهد شد. در واقع،‌ به نظر می‌رسد طراحی مرسوم گوشی‌های پرچمدار وان پلاس یعنی ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل از وان پلاس ۱۳ حذف خواهد شد. در حال حاضر، صحت اطلاعات مطرح‌شده مشخص نیست ولی انتظار داریم که جزئیات بیشتری در این رابطه فاش شود.

oneplus 12 1.jpg

 

بنچمارک‌های مختلف نشان داده‌اند که اسنپدراگون ۸ نسل چهار از قدرت پردازشی بالایی بهره خواهد برد و عملکردی در حدواندازه‌ی تراشه M3 اپل خواهد داشت. به لطف این تراشه قوی، گوشی‌های اندرویدی با بهبود قابل توجهی در زمینه عملکرد پردازشی همراه خواهند شد. از دیگر گوشی‌های مجهز به این تراشه می‌توان گلکسی اس ۲۵ اولترا و شیائومی ۱۵ پرو را نام برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید