خانهاخبار
زمان برگزاری رویداد معرفی محصولات جدید HMD تایید شد

زمان برگزاری رویداد معرفی محصولات جدید HMD تایید شد

برند HMD در تاریخ ۶ اسفند رویدادی را برگزار خواهد کرد که در طی آن احتمالا شاهد رونمایی از گوشی‌های جدید این شرکت خواهیم بود.

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) و در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود و تا تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) ادامه خواهد داشت. در این رویداد مهم شرکت‌های بزرگ بازار حضور خواهند داشت تا آخرین و جدیدترین فناوری‌های خود را به نمایش بگذارند.

حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند HMD به طور رسمی تایید کرده که در رویداد MWC 2024 حضور خواهد داشت. انتظار می‌رود که در این مراسم اولین گوشی برند HMD معرفی شود. 

HMD poster.jpg

 

شرکت HMD به تازگی یک دعوتنامه رسانه‌ای رسمی منتشر کرده که در آن ذکر شده رویداد موردانتظار این برند در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برگزار می‌شود. در پوستر رسمی این دعوتنامه عبارتی وجود دارد که خبر از عرضه محصولی جدید می‌دهد. به نظر می‌رسد این محصول همان گوشی جدید برند HMD باشد. 

جدا از گوشی‌های جدید، HMD در این رویداد اطلاعات بیشتری از برنامه‌های خود برای آینده این شرکت را در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین جزئیات تازه‌ای از همکاری‌ها و توافقات رسمی HMD با دیگر شرکت‌ها نیز در رویداد آتی اعلام خواهد شد.

HMD phone 1.jpg

 

برند HMD قبلا اعلام کرده که گوشی‌های جدید این شرکت مقاوم، امن، سریع و مقرون به صرفه خواهند بود. به علاوه، چندین رندر فاش‌شده نیز نشان داده‌اند که این گوشی‌ها در رنگ‌های متنوعی روانه بازار خواهند شد. یک تصویر دیگر نیز تایید کرده که یک گوشی جدید HMD به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که اخیرا نیز ۹ گوشی متعلق به برند HMD در پایگاه اطلاعاتی IMEI قرار گرفتند که عرضه آن‌ها در آینده‌ای نزدیک را نشان می‌دهد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید