خانهاخبار
نخستین تصاویر واقعی ناتینگ فون 2a فاش شدند

نخستین تصاویر واقعی ناتینگ فون 2a فاش شدند

در امروز شاهد افشای نخستین تصاویر واقعی از گوشی میان رده و جدید ناتینگ فون 2a بودیم.

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

دیگر زمان زیادی تا رونمایی از گوشی میان رده ناتینگ فون 2a باقی نمانده است و اکنون نیز شاهد افشای نخستین تصاویر از این گوشی در دنیای واقعی هستیم. در این عکس‌ها، ناتینگ فون 2a درون قاب خاصی قرار داشته که طراحی قاب پشتی آن را از دید کاربران پنهان می‌کند؛ اما همچنان می‌توان نمایشگر پانچ هول گوشی را مشاهده کرد.

nothing 1.jpg

بر خلاف محصولات پیشین این شرکت، دوربین‌ها در ناتینگ فون 2a کمی بالاتر از بخش میانی قاب پشتی گوشی قرار گرفته‌اند. در بخش دوربین، احتمالا شاهد استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN9 برای دوربین اصلی خواهیم بود که توسط یک دوربین اولتراواید با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی JN1 همراهی می‌شود.

nothing 2.jpg

با استناد به شایعات، ناتینگ فون 2a دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی احتمالا چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ را به همراه داشته و در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. ناتینگ فون 2a نقش نخستین محصول مقرون به صرفه در لاین‌آپ ناتینگ را دارد و با قیمت حدودی ۴۰۰ دلار قابل تهیه خواهد بود.

nothing 3.jpg

درباره ظاهر گوشی ناتینگ فون 2a در این عکس‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا در انتظار معرفی محصول جدید ناتینگ هستید یا علاقه چندانی به گوشی‌های این شرکت ندارید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید