خانهاخبار
پوستر ردمی A3 طراحی و مشخصات فنی آن را تایید می‌کند

پوستر ردمی A3 طراحی و مشخصات فنی آن را تایید می‌کند

گوشی مقرون به صرفه جدید برند شیائومی موسوم به ردمی A3 در چندین فروشگاه لیست شده و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفته است.

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

شیائومی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از یک گوشی اقتصادی جدید به نام ردمی A3 است که به عنوان نسخه نسل جدید ردمی A2 عرضه می‌شود و همچنین با بهبود‌های قابل توجهی در زمینه طراحی و عملکرد پردازشی همراه خواهد شد.

حالا در حالی که ردمی A3 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، این گوشی در چندین فروشگاه مختلف لیست شده و بخشی از جزئیات فنی و طراحی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

Redmi A3.jpg

براساس اطلاعات منتشر شده، ردمی A3 از طراحی جدیدی بهره خواهد برد که شامل پنل پشتی شیشه‌ای و ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل می‌شود. در پنل جلویی دستگاه نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی ال‌سی‌دی قرار گرفته که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر قادر است به روشنایی ۴۰۰ نیتی دست پیدا کند.

گوشی اقتصادی شیائومی در پنل پشتی خود میزبان دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز ردمی A3 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی تامین می‌شود.

قلب تپنده ردمی A3 یک تراشه متعلق به برند مدیاتک خواهد بود که با حافظه رم ۴ گیگابایتی LPDDR4x (همراه با ۴ گیگابایت رم مجازی) و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی eMMC 5.1 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی دستگاه به راحتی قابل افزایش خواهد بود.

ردمی A13 با اندروید ۱۳ نسخه Go عرضه می‌شود و از قابلیت دو سیم کارت، شبکه 4G و بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند.به علاوه، گوشی ردمی در چهار رنگ مشکی، آبی و سبز به فروش خواهد رسید. از دیگر مشخصات فنی ردمی A3 می‌توان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C را نام برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید