خانهاخبار
این گوشی ویوو سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد

این گوشی ویوو سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد

ویوو به تازگی از یک گوشی میان‌رده رونمایی کرده که به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است.

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

ویوو روز گذشته از یک گوشی میان‌رده به نام ویوو V30 رونمایی کرده که به زودی روانه بازارهای جهانی می‌شود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه و باتری حجیم مجهز شده است. ویوو V30 از طراحی و بدنه مشابه ویوو S18 بهره می‌برد ولی با یک بهبود بزرگ در بخش دوربین همراه شده است.

Vivo V30.jpg

طبق اعلام رسمی، ویوو V30 از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 1260p بهره می‌برد که قادر است به نرخ روشنایی ۲۸۰۰ نیتی دست پیدا کند. این نمایشگر همچنین در خود سنسور اثر انگشت را جای داده است. 

قلب تپنده ویوو V30 تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه است که بر پایه فرآیند ۴ نانومتری توسعه داده شده و از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۶۳ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۲۰ برخوردار شده است. میان‌رده ویوو در چهار کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

Vivo V30 1.jpg

ویوو V30 اولین گوشی جهان برای بازار بین‌المللی به شمار می‌رود که به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50E مجهز شده است. این سنسور 1/1.55 اینچی به عنوان دوربین اصلی در گوشی ویوو به کار رفته است. دومین دوربین گوشی نیز لنز فوق ۵۰ مگاپیکسلی است که از فوکوس خودکار بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است.

Vivo V30 3.jpg

یکی از مهمترین بهبودهای ویوو V30 در مقایسه با نسل قبلی آن باتری حجیم‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۸۰ واتی FlashCharge پشتیبانی می‌کند. ضخامت دستگاه نیز برابر با ۷٫۵ میلی‌متر اعلام شده است. ویوو V30 با اندروید ۱۴ مبتنی بر Funtouch 14 عرضه خواهد شد. ویوو اعلام کرده که از گوشی ویوو V30 تا مدت ۵۰ ماه (حداقل چهار سال) پشتیبانی خواهد کرد. 

Vivo V30 2.jpg

ویوو V30 در چهار رنگ به فروش خواهد رسید که هر کدام از این رنگ‌ها از طراحی و جنس متفاوتی بهره می‌برند. نسخه سفید رنگ این گوشی از طراحی Petal Pattern 3D (طراحی الگو گلبرگ سه‌بعدی) برخوردار است، نسخه آبی رنگ گوشی ویوو از طراحی به نام Rippling Magnetic Particle بهره می‌برد، نسخه سبز رنگ می‌تواند تغییر رنگ دهد و نسخه مشکی رنگ به شیشه Fluorite AG مجهز شده است.

Vivo V30 4.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو V30 به زودی در ۳۰ بازار مختلف شامل هند، اندونزی، تایلند، سنگاپور و امارات متحده عربی عرضه خواهد شد. جزئیات مربوط به قیمت و زمان فروش این گوشی به زودی اعلام خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید