خانهاخبار
قیمت نسخه جهانی شیائومی اسمارت بند ۸ پرو فاش شد

قیمت نسخه جهانی شیائومی اسمارت بند ۸ پرو فاش شد

به تازگی شاهد افشای قیمت نسخه جهانی دست‌بند هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ بودیم.

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

دیگر زمان زیادی تا تاریخ عرضه جهانی دست‌بند هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ باقی نمانده است و احتمالا طی رویداد MWC در اواخر این ماه، شاهد عرضه این دست‌بند هوشمند محبوب خواهیم بود. شیائومی اسمارت بند ۸ پرو در ماه آگوست ۲۰۲۳ در کشور چین معرفی و سپس روانه بازار شد.

mi 1.jpg

این دست‌بند هوشمند از نظر طراحی، شباهت زیادی به ساعت‌های هوشمند دارد و قابلیت‌هایی مانند ردگیری فعالیت‌های ورزشی را با قیمتی مناسب‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به تازگی، «Sudhanshu Ambhore» که یکی از افشاگاران شناخته شده در دنیای تکنولوژی است؛ جزئیاتی درباره قیمت نسخه جهانی این محصول را با کاربران در اشتراک گذاشته است.

به ادعای این افشاگر، نسخه جهانی دست‌بند هوشمند جدید شیائومی در بازار اروپا با قیمت حدودی ۸۹ یورو به فروش خواهد رسید. با توجه به عرضه نسل پیشین این محصول یا همان شیائومی بند ۷ پرو با قیمت ۹۹ یورویی، گفته‌های وی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسند. شیائومی اسمارت بند ۸ پرو در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای روانه بازار جهانی خواهد شد.

mi 2.jpg

شیائومی اسمارت بند ۸ پرو دارای نمایشگری ۱.۷۴ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۶۰۰ نیتی است. این دست‌بند هوشمند تا عمق ۵ متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. همانند سایر محصولات در این رده، شیائومی اسمارت بند ۸ پرو دارای سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، قابلیت ردگیری خواب و ردگیری استرس است. این دست‌بند هوشمند توانایی ردگیری ۱۵۰ ورزش متفاوت را داشته و قابلیتی کاربردی برای ردگیری تمرین‌های بوکس را نیز ارائه می‌دهد.

mi 3.jpg

شیائومی اسمارت بند ۸ برای سنجش موقعیت دقیق کاربر، از یک چیپ GNSS استفاده کرده که توانایی اتصال همزمان به پنج ماهواره متفاوت را دارد. این محصول همچنین دارای یک دستیار صوتی است که قابلیت کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی را نیز ارائه می‌دهد. از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به قابلیت کنترل موسیقی و دوربین، چراغ قوه و سیستم دریافت اعلان‌ها اشاره کرد. شیائومی اسمارت بند ۸ پرو از یک باتری ۲۹۷ میلی آمپری استفاده کرده و با هر بار شارژ حدودا ۱۴ روز دوام می‌آورد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید