خانهاخبار
هواوی از Freebuds 4E 2024 رونمایی کرد

هواوی از Freebuds 4E 2024 رونمایی کرد

هواوی به تازگی از نسخه جدید ایرباد Freebuds 4E رونمایی کرده با بهبود قابل توجه در بخش باتری همراه شده است.

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

هواوی روز گذشته از جدیدترین نسخه سری Freebuds خود رونمایی کرد که Freebuds 4E 2024 نام دارد. این ایربادهای جدید به عنوان نسخه بهبودیافته Freebuds 4E که در سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شد روانه بازار می‌شود. 

ایربادهای جدید هواوی از مشخصات فنی مشابه نسخه سال ۲۰۲۲ میلادی بهره می‌برد و تنها عمر باتری آن به طرز قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. 

freebuds.jpg

مشخصات فنی Freebuds 4E 2024

نسخه جدید Freebuds 4E به درایورهای داینامیکی ۱۴٫۳ میلی‌متری مجهز شده و از فرکانس ۴۰ کیلوهرتزی بهره می‌برد. همچنین این ایربادها از فناوری حذف نویز فعال نسل دو پشتیبانی می‌برند و با قابلیت ENC (حذف نویز محیطی) همراه شده تا کاربران تماس صوتی باکیفیتی داشته باشند. 

اصلی‌ترین بهبود هدفون جدید هواوی در مقایسه با نسخه سال ۲۰۲۲ آن مربوط به عمر باتری آن می‌شود. همراه با کیس شارژ و در حالت غیر فعال بودن ویژگی کاهش نویز، Freebuds 4E 2024 می‌تواند تا ۲۶ ساعت کاربران را همراهی کند که به نسبت عمر باتری ۲۲ ساعته نسخه قبلی بهبود قابل توجهی محسوب می‌شود.

freebuds 1.jpg

با فعال‌سازی قابلیت کاهش نویز، عمر هدفون به ۱۷ ساعت می‌رسد در مقایسه با عمر ۱۴ ساعته نسخه ۲۰۲۲ میلادی تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی می‌کند. البته هر کدام از ایرفون‌های Freebuds 4E 2024 از عمر باتری ۴ ساعته در حالت فعال بودن ویژگی حذف نویز و عمر باتری ۲٫۵ ساعته با غیر فعال‌سازی این ویژگی بهره می‌برند. 

شارژ کامل ایربادهای هواوی به ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد در حالی که شارژ کامل کیس نیز در حدود ۶۰ دقیقه زمان می‌برد. به علاوه، Freebuds 4E 2024 از بلوتوث نسخه ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند و قادر است به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود.

freebuds 2.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که Freebuds 4E 2024 از گواهی ضد آب و گردو‌غبار IP64 بهره می‌برد و در دو رنگ نقره‌ای و سفید روانه بازار می‌شود. هدفون هواوی در حال حاضر با قیمت ۶۹۹ یوآن (۹۸ دلار) برای بازار چین عرضه شده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید