خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه فوریه برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است.

۱۴ بهمن ۱۴۰۲

پلی استیشن در اوایل هر ماه، چند بازی رایگان را در اختیار تمامی کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد و به تازگی نیز شاهد انتشار لیست بازی‌های رایگان ماه فوریه ۲۰۲۴ بودیم. بازی‌های این ماه که برای کاربران رده‌های عضویتی اسنشال، اکسترا و پریمیوم قابل دسترسی هستند؛ شامل Foamstars، Rollerdome و Steelrising می‌شوند. این عناوین از روز ۶ فوریه (۱۷ بهمن) برای کاربران پلی استیشن پلاس به صورت رایگان قابل دریافت خواهند بود.

ps 1.jpg

بازی Foamstars که در نخستین روز عرضه در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد؛ یک عنوان شوتر مولتی‌پلیر به همراه حالت‌های PVE بوده که توسط Square Enix منتشر شده است. در این بازی هر تیم باید تمامی مپ را با سلاح‌هایی که فوم شلیک می‌کنند؛ با رنگ فوم اختصاصی خود پوشش دهد. گیمپلی این عنوان، شباهت‌های زیادی به بازی Splatoon نینتندو دارد.

ps 2.jpg

عنوان بعدی در این لیست که Rollerdome نام دارد؛ توسط استودیوی Roll7 توسعه یافته است. در این بازی اکشن-شوتر سوم شخص، کاربران نقش شخصیتی به نام «کارا حسن» را ایفا می‌کنند که بازیکنی در یک ورزش خشن به نام رولردوم است. گیمپلی این بازی تلفیقی از سری Tony Hawk’s Pro Skater و Max Payne به حساب آمده و بازیکنان باید با رول‌اسکیت و سلاح‌های گرم به مبارزه با دشمنان بپردازند!

ps 3.jpg

در نهایت، عنوان سولز-لایک اکشن Steelrising نیز در جمع بازی‌های رایگان این ماه پلی استیشن پلاس دیده می‌شود. در داستان این بازی که نسخه‌ای تخیلی از انقلاب فرانسه را به نمایش می‌گذارد؛ لویی شانزدهم ارتشی از روبات‌ها ساخته و با خلق وحشت بر پاریس حکومت می‌کند. همانند سری دارک سولز، این بازی از زاویه دوربین سوم شخص نمایش داده شده و تمامی المان‌های اصلی عناوین سولز-لایک مانند نوار Stamina، باس‌ فایت‌های جذاب و دشوار و البته محل‌هایی برای آپگرید توانایی‌های شخصیت اصلی و استراحت برای پر شدن جان‌ها در آن به چشم می‌خورند.

ps 4.jpg

درباره بازی‌های رایگان ماه فوریه ۲۰۲۴ سرویس پلی استیشن پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا در انتظار تجربه یکی از این عناوین بودید یا انتظار بازی‌هایی متفاوت در ژانر‌های دیگری را از سونی داشتید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید