خانهاخبار
وان‌پلاس ۱۲ با به‌روزرسانی OxygenOS جدید؛ هوش مصنوعی قدرتمندتر

وان‌پلاس ۱۲ با به‌روزرسانی OxygenOS جدید؛ هوش مصنوعی قدرتمندتر

وان‌پلاس ۱۲ با جدیدترین به‌روزرسانی OxygenOS، قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی را دریافت می‌کند.

۱۴ بهمن ۱۴۰۲

به‌روزرسانی OxygenOS برای وان‌پلاس ۱۲

به‌روزرسانی OxygenOS برای وان‌پلاس ۱۲

وان‌پلاس اعلام کرده است که با به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل خود، OxygenOS، قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی را به گوشی‌های وان‌پلاس ۱۲ (OnePlus12) و وان‌پلاس ۱۱ (OnePlus 11) اضافه خواهد کرد. این به‌روزرسانی در همه دستگاه‌های گوشی وان‌پلاس در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

اضافه شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی به OnePlus

گزارشی توسط Mishaal Rahman در XDA انتشار یافته که نشان می‌دهد که اولین کاربر به‌روزرسانی ColorOS را در ماه فوریه در چین دریافت کرده است.

این به‌روزرسانی ابتدا برای وان‌پلاس ۱۱ در نظر گرفته شده بود، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی نیز برای وان‌پلاس ۱۲ منتشر شده است.

تغییرات مهم در به‌روزرسانی OxygenOS

فهرست تغییرات این به‌روزرسانی شامل اضافه شدن چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به «خلاصه‌سازی تماس هوش مصنوعی» اشاره کرد.

این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا با گوش دادن به مکالمات تلفنی خود، اطلاعات مهم مانند دستورالعمل‌ها، آدرس‌ها و شماره‌ها را خلاصه کنند.

تجربه بهتر کاربری

این به‌روزرسانی شامل ویژگی جدیدی به نام «AIGC Remover» نیز می‌شود که با استفاده از هوش مصنوعی، افراد یا اشیاء ناخواسته را از عکس‌های کاربران حذف می‌کند.

همچنین، ویژگی «Breeno Touch» نیز ارتقا یافته و به کاربران پیشنهادهای مرتبط با محتوایی که در حال مشاهده هستند، ارائه می‌دهد.

اهمیت به‌روزرسانی وان‌پلاس برای کاربران 

این به‌روزرسانی مهم برای تمامی کاربران OnePlus است، زیرا با اضافه شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید، تجربه کاربری آن‌ها بهبود یافته و برای انجام کارهای روزمره، از امکانات بهتری بهره‌مند خواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید