خانهاخبار
مشخصات فنی کامل ریلمی ۱۲ پلاس فاش شد

مشخصات فنی کامل ریلمی ۱۲ پلاس فاش شد

ریلمی احتمالا به زودی عضو جدید سری ریلمی ۱۲ پرو را رونمایی خواهد کرد که به تازگی مشخصات فنی آن در گواهی TENAA ثبت شده است.

۱۴ بهمن ۱۴۰۲

برند ریلمی اخیرا از سری ریلمی ۱۲ پرو برای بازار هند رونمایی کرد که شامل دو مدل به نام‌های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس می‌شود. این برند همچنین در حال آماده‌سازی برای معرفی دو عضو جدید سری گوشی‌های خود است که ریلمی ۱۲ و ریلمی ۱۲ پلاس نام دارند.

حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی مدل پلاس سری در یک گواهی ثبت شده و لیست مشخصات فنی کامل آن فاش شده است. 

ریلمی ۱۲ پلاس امروز با شناسه مدل RMX3866 در گواهی چینی TENAA قرار گرفت. این شناسه مدل قبلا نیز در گواهی‌های مختلفی مانند MIIT دیده شده بود. از نظر طراحی، ریلمی ۱۲ پلاس با ماژول دوربین دایره‌ای شکل، فریم تخت و خط طلایی‌رنگ پنل پشتی خود از ظاهر مشابه نسخه پرو سری بهره می‌برد.

Realme 12 +.jpg

ریلمی ۱۲ پلاس به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰) مجهز خواهد شد که در خود سنسور اثر انگشت را نیز جای داده است. در حالی که در گواهی TENAA اشاره‌ای به نرخ نوسازی ریلمی ۱۲ پلاس نشده است، انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی با نرخ نوسازی ۹۰ و یا ۱۲۰ هرتزی همراه شود.

قلب تپنده ریلمی ۱۲ پلاس یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتزی خواهد بود که هنوز نام و دیگر جزئيات فنی آن مشخص نشده است. گوشی ریلمی در چهار نسخه حافظه رم ۶، ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و چهار مدل حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی روانه بازار خواهد شد. ریلمی ۱۲ پلاس همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر RealmeUI 5 عرضه می‌شود.

برای تصویربرداری، ریلمی ۱۲ پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. منبع تغذیه دستگاه نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

با توجه به قرارگیری ریلمی ۱۲ پلاس در گواهی TENAA، امکان دارد که این گوشی همراه با سری ریلمی ۱۲ پرو در طی ماه جاری میلادی برای بازار چین معرفی شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید