خانهاخبار
گوشی‌های جدید HMD را در تصاویر جدید تماشا کنید

گوشی‌های جدید HMD را در تصاویر جدید تماشا کنید

برند HMD قرار است به زودی از گوشی‌های مختلفی رونمایی کند که حالا در تصاویر جدیدی دیده شده‌اند. 

۱۳ بهمن ۱۴۰۲

شرکت HMD دیگر گوشی‌های برند نوکیا را تولید نمی‌کند و بر توسعه گوشی‌های برند خود تمرکز کرده است. در این رابطه، HMD امروز چندین تصویر جدید را در وبسایت خود به اشتراک گذاشته که برخی از جزئیات طراحی گوشی‌های آینده این برند را نشان می‌دهند.

HMD 2.jpg

باید اشاره کرد تصاویر منتشر شده حاوی تمامی جزئیات ظاهری گوشی‌های HMD نیست ولی زبان طراحی محصولات موردانتظار این برند را نمایش می‌دهند.

 در حالی که هنوز HMD به طور رسمی تایید نکرده است، به نظر می‌رسد گوشی‌های این برند همانطور که در تصاویر مشخص است در  رنگ‌های صورتی، آبی و سبز روانه بازار خواهند شد.

HMD.jpg

رندرهای گوشی‌های HMD هیچکدام از جزئیات طراحی نهایی این محصولات را نشان نمی‌دهند. با این وجود، ظاهرا این تصاویر بر اساس ظاهر گوشی‌های این برند طراحی شده‌اند و به احتمال بسیار زیاد ظاهر گوشی‌های HMD با طراحی مشابه آنچه در این رندرها دیده‌ایم مطابقت خواهد داشت.

HMD 1.jpg

در یک تصویر یک گوشی را مشاهده می‌کنیم که دوربین دوگانه و گوشه‌های گرد بهره می‌برد. تصویری دیگر نیز یک گوشی با دوربین سه‌گانه را نشان می‌دهد که شامل یک سنسور اصلی و دو سنسور ثانویه خواهد بود. این گوشی همچنین به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C مجهز است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید