خانهاخبار
وبسایت DxOMark: گلکسی اس ۲۴ اولترا بهترین نمایشگر بازار را دارد!

وبسایت DxOMark: گلکسی اس ۲۴ اولترا بهترین نمایشگر بازار را دارد!

وبسایت DxOMark‌ به تازگی نمایشگر پرچمدار پرمیوم سامسونگ را مورد آزمایش قرار داده و ادعا کرده که این گوشی به بهترین نمایشگر در بین گوشی‌های هوشمند مجهز شده است.

 

۱۳ بهمن ۱۴۰۲

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی اس ۲۴ اولترا به تازگی در آزمایش‌های نمایشگر وبسایت DxOMark‌ قرار گرفته و موفق شده که عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد. در این رابطه، پرچمدار پرمیوم سامسونگ در لیست بهترین گوشی‌های بازار از نظر نمایشگر در رتبه اول جای گرفته است.

گلکسی اس ۲۴ اولترا عملکرد بهتری در مقایسه با رقبای اصلی خود شامل پیکسل ۸ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس داشته است. وبسایت DxOMark آزمایش‌های مختلفی را روی گوشی سامسونگ اجرا کرده و نمایشگر دستگاه را در شرایط آزمایشگاهی و همچنین شرایط واقعی تست کرده است. 

S24u.jpg

در لیست وبسایت DxOMark، گلکسی اس ۲۴ اولترا با امتیاز ۱۵۵ در جایگاه اول قرار گرفته است. از سوی دیگر، پیکسل ۸ پرو و پیکسل ۸ نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. رقیب اصلی گلکسی اس ۲۴ اولترا یعنی آیفون ۱۵ پرو مکس نیز با اختلاف زیاد جایگاه هفتم را کسب کرده است. 

وبسایت DxOMark ادعا کرده که نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا به لطف روشنایی قابل توجه ۲۶۰۰ نیتی، خوانایی بسیار خوبی در زیر نور خورشید دارد. پرچمدار سامسونگ در این بخش امتیاز ۱۶۱ را کسب کرده که تنها یک امتیاز کمتر از پیکسل ۸ پرو است. 

در زمان معرفی سری گلکسی اس ۲۴، سامسونگ اعلام کرد که نمایشگر نسخه اولترا سری از محافظ صفحه جدیدی موسوم به گوریلا گلس Armor مجهز شده که می‌تواند انعکاس نور را تا ۷۵ درصد کاهش دهد. در این راستا، زمانی که نمایشگر در زیر نور خورشید قرار می‌گیرد، دیگر لازم نیست کاربران برای دیدن محتوای نمایشگر به دنبال سایه بگردند و یا با دست صفحه نمایش را بپوشانند.

S24 u.jpg

البته روشنایی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا در برخی از مواقع عملکرد ناپایداری داشته است. برای مثال، روشنایی نمایشگر در تاریکی شب بسیار زیاد بوده و از سوی دیگر در محیط داخلی روشنایی در سطح پایینی قرار داشته است. 

گلکسی اس ۲۴ اولترا در زمینه نمایش دقیق رنگ‌ها بسیار خوب ظاهر شده است. در زمینه پخش ویدئو نیز نمایشگر این گوشی عملکرد قابل قبولی داشته است. علی‌رغم آن که گلکسی اس ۲۴ اولترا از دقت لمس بالایی بهره می‌برد، وبسایت DxOMark ادعا کرده که گوشی سامسونگ در زمان اجرای بازی‌ها با مشکل لمس تصادفی مواجه شده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید