خانهاخبار
جانشین تاشوی آی‌پد مینی ۲ سال دیگر از راه می‌رسد

جانشین تاشوی آی‌پد مینی ۲ سال دیگر از راه می‌رسد

اپل مدت‌هاست که در حال توسعه یک محصول تاشو است، اما اینکه تاشوی اپل در کدام دسته از محصولاتش قرار می‌گیرد، مهم‌ترین سوال است که تاکنون بی‌پاسخ مانده؛ برخی اعتقاد دارند این شرکت قرار است یک آی‌فون تاشو را عرضه کند و برخی دیگر می‌گویند این دستگاه یک آی‌پد تاشو خواهد بود.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲

اپل در نظر دارد اولین دستگاه تاشو خود را در آینده در قالب یک دستگاه ۷ تا ۸ اینچی عرضه کند که در نهایت می‌تواند جایگزین آی‌پد مینی ۸٫۳ اینچی شود.

iPad-mini-6-orange-BG.jpg

این آخرین ادعایی است که از رسانه کره ای The Elec منتشر شده است. طبق این گزارش، اپل در حال بررسی بازه زمانی راه‌اندازی این دستگاه بین سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۷ است.

با این حال اپل همچنین به طور فعال در حال توسعه یک آی‌پد مینی اولد‌ است، بنابراین ابهاماتی در اپل در مورد ماهیت و مشخصات این محصول تاشو وجود دارد. گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه آیا دستگاه مذکور یک آی‌فون تاشو خواهد بود یا مدل آی‌پد تاشو، همچنان در صنعت وجود دارد.

به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی از سال گذشته نمونه‌هایی از پنل‌های تاشو ۷ اینچی و ۸ اینچی را برای اپل ارسال کرده‌اند.

در میان شرکت‌های تولید پنل، گفته می‌شود که سامسونگ در توسعه پنل‌های تاشو اپل نسبت به ال‌ جی فعال‌تر است و در صورت تصمیم اپل برای عرضه در سال ۲۰۲۶، احتمالا تامین ‌کننده اصلی پنل‌های تاشو خواهد بود.

اپل، سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی همچنین درباره مواد شیشه‌ای بسیار نازک، پنجره‌ی پوشش پنل تاشو و قسمت لولا که هسته مکانیزم محصول است، «ایده‌های متفاوتی» دارند. تخمین زده می‌شود که تفاوت در قضاوت بین دوام و قابلیت اطمینان محصول دلیل این موضوع است.

پس از تصمیم‌گیری در مورد تولید انبوه، انتظار می‌رود سامسونگ این پنل تاشو را در نسل ششم خط اولد A3 یا A4 ایجاد کند که پنل‌های اولد آی‌فون را می‌سازد.

همچنین گفته می‌شود که اپل در حال کار بر روی یک محصول تاشو ۲۰٫۵ اینچی بزرگتر است که انتظار می‌رود دیرتر از دستگاه ۷ تا ۸ اینچی عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید