خانهاخبار
تصویر گلکسی زد فولد ۶ طراحی جدید آن را نشان می‌دهد

تصویر گلکسی زد فولد ۶ طراحی جدید آن را نشان می‌دهد

تصویری از گلکسی زد فولد ۶ فاش شده که نشان می‌دهد پرچمدار تاشو سامسونگ با تغییرات مهمی در بخش طراحی همراه خواهد شد.

۱۲ بهمن ۱۴۰۲

سری گلکسی اس ۲۴ با یکی بزرگ‌ترین بهبودهای تاریخ سری گلکسی اس یعنی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI همراه شد. این موضوع نشان داد که سامسونگ همچنان به پیشرفت و موفقیت سری پرچمدار محبوب خود توجه ویژه‌ای دارد. 

پس از معرفی سری گلکسی اس ۲۴، حالا همه نگاه‌ها به سوی گوشی‌های تاشو این برند کره‌ای رفته که در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. در این راستا، انتظار داریم که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نیز با تغییرات برجسته‌ای عرضه شوند تا توجه کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کنند. 

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام David Kowalski با همکاری وبسایت Pigtou چندین رندر از گلکسی زد فولد ۶ را به اشتراک گذاشته‌اند که تغییرات طراحی مهم این گوشی را به تصویر کشیده‌اند. 

Samasung.jfif

طبق این گزارش، سامسونگ پتنتی را ثبت کرده که نشان می‌دهد گوشی تاشو بعدی سامسونگ به طرز چشمگیری نازک‌تر خواهد شد. به نظر می‌رسد غول فناوری کره سرانجام دریافته اکثر کاربران طرفدار گوشی‌‌های تاشو ضخیم و بزرگ نیستند و محصولی نازک را ترجیح می‌دهند.

همانطو که تصاویر پایین مشخص است، گلکسی زد فولد ۶ به طور قابل توجهی عریض‌تر از نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد ۵ خواهد بود و از نمایشگر‌های کاور و داخلی بزرگ‌تری بهره خواهد برد. در این رابطه، گزارش شده که گلکسی زد فولد ۶ با نسبت تصویر متفاوتی به نسبت نسل‌های قبلی همراه خواهد شد.

Z fold 6 render 1.jfif

سامسونگ احتمالا یک لولای جدید نیز طراحی خواهد کرد که در عین نازک بودن از مقاومت بالایی نیز بهره می‌برد. این لولای جدید احتمالا به نحوی ساخته خواهد شد که باعث می‌شود وزن روی نمایشگر به طور برابر تقسیم شود. 

رندرهای گلکسی زد فولد ۶ همچنین خبر از حذف ماژول دوربین آن می‌دهند. در این راستا، سه دوربین این گوشی به طور جداگانه و در زیر هم در پنل پشتی قرار خواهند گرفت. 

Z fold 6 render.jfif

در نهایت باید اشاره کرد که امکان دارد ابعاد و طراحی گلکسی زد فولد ۶ با آنچه در پتنت سامسونگ مشاهده کردیم مشابه نباشد اما با این وجود، پرچمدار تاشو بعدی این برند به احتمال زیاد نازک‌تر و عریض‌تر از نسل قبلی خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید