خانهاخبار
مشخصات فنی کامل گلکسی فیت ۳ فاش شد

مشخصات فنی کامل گلکسی فیت ۳ فاش شد

تمامی جزئیات مربوط به مشخصات فنی مچ‌ بند هوشمند سامسونگ به تازگی در وبسایت شعبه امارات متحده عربی این برند ثبت شده است. 

۱۲ بهمن ۱۴۰۲

در یک اتفاق عجیب، وبسایت شعبه امارات متحده عربی سامسونگ در حالی اطلاعات مربوط به دستبند هوشمند گلکسی فیت ۳ را در وبسایت خود ثبت کرده که این پوشیدنی هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. 

تا به امروز، شایعات زیادی پیرامون گلکسی فیت ۳ در دسترس قرار گرفته ولی حالا برای اولین بار است که جزئیات رسمی این محصول شامل مشخصات فنی و تصاویر آن را در اختیار داریم. گلکسی فیت ۳ با بهبودهای بزرگی در مقایسه با گلکسی فیت ۲ همراه شده که شامل نمایشگر بزرگ‌تر، رابط کاربری غنی‌تر و باتری حجیم‌تر می‌شود.

galaxy Fit 3.jpg

طبق اطلاعات قرار گرفته در وبسایت سامسونگ، گلکسی فیت ۳ به نمایشگر ۱٫۶ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۲۶۵ در ۴۰۲ مجهز شده است که از فریم آلومینیومی بهره می‌برد. مچ بند هوشمند سامسونگ از ۱۰۰ واچ فیس مختلف پشتیبانی می‌کند. البته کاربران می‌توانند با انتخاب یک تصویر از گالری خود یک واچ فیس اختصاصی برای خود ایجاد کنند.

galaxy Fit 3 1.jpg

گلکسی فیت با قابلیت‌هایی مانند پایشگر خواب، استرس و ضربان قلب کاربر همراه شده و از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این مچ بند به سنسور تشخیص سقوط نیز مجهز شده و در صورت بروز شرایط اضطراری برای کاربر قادر است به مخاطبینی که از قبل مشخص شده‌اند هشدار دهد. 

گلکسی فیت ۳ می‌تواند پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های دریافتی را نمایش دهد و همچنین موسیقی در حال پخش را کنترل کند. متاسفانه این مچ بند نمی‌تواند به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد ولی قابلیت رد تماس و ارسال پیام‌های از پیش تعیین‌شده در آن گنجانده شده است. 

galaxy Fit 3 2.jpg

پوشیدنی جدید سامسونگ از GPS یکپارچه بهره نمی‌برد و کاربران مجبور خواهند بود که از جی‌پی‌اس گوشی خود استفاده کنند. سامسونگ همچنین تایید کرده که گلکسی فیت ۳ از قابلیت NFC و پشتیبانی‌ از برنامه‌های شخص ثالث نیز برخوردار نیست.

در استفاده معمولی از گلکسی فیت ۳، باتری می‌تواند تا ۱۳ روز کاربران را همراهی کند. به لطف ویژگی شارژ سریع، گلکسی فیت ۳ تنها در عرض ۳۰ دقیقه به ۶۵ درصد شارژ خواهد رسید. شارژ دستگاه نیز به صورت مغناطیسی و از طریق پین انجام ‌می‌شود.

galaxy Fit 3 3.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی فیت ۳ در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این پوشیدنی می‌توان به وزن ۱۸٫۵ گرمی و گواهی IP68 اشاره کرد. در حال حاضر تنها اطلاعات مربوط به قیمت و نحوه عرضه گلکسی فیت نامشخص است که انتظار می‌رود این جزئیات نیز به زودی اعلام شوند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید