خانهاخبار
بازی Death Stranding: Director’s Cut برای iOS، iPadOS و macOS منتشر شد!

بازی Death Stranding: Director’s Cut برای iOS، iPadOS و macOS منتشر شد!

نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding به تازگی برای سری آیفون ۱۵ پرو و سایر دستگاه‌های دارای چیپست‌های سری M اپل منتشر شده است.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

بازی Death Stranding: Director’s Cut که توسط «هیدئو کوجیما»، یکی از معروف‌ترین کارگردانان در دنیای گیمینگ ساخته شده است؛ به تازگی برای سری آیفون ۱۵ پرو و آیپد‌ها و مک‌بوک‌های با چیپست‌های سری M منتشر شد. این بازی در هنگام عرضه، در انحصار کنسول پلی استیشن ۴ بود و سپس در سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار نسخه Director’s Cut برای پلی استیشن ۵ و سپس پی سی بودیم.

ds 1.jpg

Death Stranding در دنیایی پس از فروپاشی جریان داشته و بازیکنان در آن نقش شخصیتی به نام «سم پورتر بریجز» را بر عهده می‌گیرند که در واقع نقش یک مامور پست آخرالزمانی را دارد! این بازی در ژانر خاصی جا نمی‌گیرد و گیمپلی Death Stranding با سایر عناوین دنیای گیمینگ تفاوت‌های فراوانی دارد؛ بازیکنان باید برای رساندن مرسولات خود به مقصد، عوامل متفاوتی مانند نوع مسیر، چینش بسته‌ها برای حفظ بهتر تعادل وضعیت هوا را در نظر بگیرند و با ساخت پل، جاده و زیپ‌لاین، مسیر‌ها را برای خود و سایر بازیکنان هموار‌تر کنند.

ds 2.jpg

اپل در رویداد WWDC 2023 برای نخستین بار اعلام کرد که این بازی به دستگاه‌های این شرکت راه خواهد یافت و سپس در رویداد ماه سپتامبر رونمایی از سری آیفون ۱۵ نیز شاهد نمایش دموی Death Stranding در حال اجرا روی سری آیفون ۱۵ پرو بودیم. جدیدترین بازی «هیدئو کوجیما» اکنون در دسترس کاربران آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس، آیپد‌های با چیپست M1 و جدیدتر و تمامی کامپیوتر‌های مک با چیپست‌های سری M نیز قرار گرفته است.

اپل برای جذب کاربران به تجربه Death Stranding: Director’s Cut، آن را به همراه مقداری تخفیف و با قیمتی معادل با ۱۹.۹۹ دلار به فروش گذاشته است؛ اما در هفته‌های آتی، این عنوان با قیمت اصلی ۳۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. در صورت خرید این بازی از طریق اپ استور، امکان تجربه آن روی دستگاه‌های iOS، iPadOS و macOS را خواهید داشت و سیو‌ها نیز به طور خودکار بین پلتفرم‌ها همگام‌سازی می‌شوند.

ds 3.jpg

درباره بازی Death Stranding و انتشار آن برای دستگاه‌های اپل چه می‌اندیشید؟ آیا از طرفداران تمامی آثار «هیدئو کوجیما» هستید یا به دلیل گیمپلی متفاوت این بازی، نتوانستید با آن ارتباط برقرار کنید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید