خانهاخبار
جزئیات طراحی و فنی گلکسی فیت ۳ فاش شد، این بار توسط سامسونگ!

جزئیات طراحی و فنی گلکسی فیت ۳ فاش شد، این بار توسط سامسونگ!

چندین تصاویر رسمی متعلق به دستبند هوشمند سامسونگ فاش شده که ظاهرا به طور اتفاقی در یکی از وبسایت‌های رسمی این برند ثبت شده بودند. 

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

شیائومی به لطف فروش موفق سری Mi Smart Band به بهترین برند بازار دستبندهای هوشمند بدل شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد با عرضه یک دستبند هوشمند به نام گلکسی فیت ۳ سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهد. 

نخستین شایعات پیرامون گلکسی فیت ۳ در سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس قرار گرفت ولی از ماه نوامبر سال گذشته میلادی گزارش‌های بیشتری منتشر شد که نشان می‌دهد این دستبند موردانتظار احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.

galaxy Fit 3.jpg

حالا اما به تازگی نیز جزئيات طراحی و فنی گلکسی فیت ۳ در یکی از وبسایت‌های رسمی سامسونگ فاش شده است. ظاهرا چندین تصویر مربوط به این دستبند به طور اتفاقی در وبسایت غول فناوری کره ثبت شده که طراحی کامل و بخشی از قابلیت‌های گلکسی فیت ۳ را تایید می‌کنند.

دستبند گلکسی فیت ۲ در سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار شد و حالا پس از گذشت چهار سال، سامسونگ تصمیم به بروزرسانی این دستبند گرفته است. در این راستا، خوشبختانه غول فناوری کره بهبودهای زیادی نیز برای گلکسی فیت ۳ تدارک خواهد دید. برای مثال، شایعات ادعا کرده‌اند که گلکسی فیت ۳ به نمایشگر بزرگ‌تر ۱٫۶۱ اینچی مجهز خواهد شد که برای رقابت محصولات شیائومی ضروری است. 

galaxy Fit 3 1.jpg

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند که گلکسی فیت ۳ از مکانسیم جداشونده سریع بهره خواهد برد که امکان سریع تعویض بندها را فراهم می‌کند. به علاوه، وزن دستبند سامسونگ نیز برابر با ۲۱ گرم گزارش شده است. بدنه گلکسی فیت ۳ ظاهرا از آلومینیوم ساخته شده و با رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و صورتی همراه خواهد شد.

galaxy Fit 3 2.jpg

همانطور که انتظار می‌رفت، گلکسی فیت ۳ از قابلیت‌های سلامتی معمول مانند پایشگر ضربان قلب و پایشگر خواب برخوردار خواهد شد. شایعه شده که تنها با یک بار شارژ، این دستبند قادر است تا ۱۳ روز کاربران را همراهی کند. منبع تغذیه گلکسی فیت ۳ باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید