خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ ۶ از باتری حجیم‌تری بهره خواهد برد

گلکسی زد فلیپ ۶ از باتری حجیم‌تری بهره خواهد برد

سامسونگ ظاهرا در فکر افزایش حجم باتری نسل جدید گوشی تاشو خود است که باعث می‌شود این گوشی تا مدت زمان بیشتری کاربران همراهی کد.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

با معرفی و عرضه سری گلکسی اس ۲۴ برای بازارهای جهانی، توجهات از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ برداشته شده و حالا همه نگاه‌ها به سمت به دیگر محصولات موردانتظار این برند کره‌ای یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ است. 

تا به امروز، گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که نسل جدید تاشو‌های سامسونگ با بهبودهای مختلفی همراه خواهند شد. حالا امروز نیز یکی دیگر از بهبودهای مهم گلکسی زد فلیپ ۶ فاش شده که به بخش باتری آن مربوط می‌شود.

Z flip 6.jfif

وبسایت GalaxyClub در جدیدترین گزارش خود ادعا کرده که گلکسی زد فلیپ به باتری حجیم‌تر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. در مقایسه با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی زد فلیپ ۵، حجم باتری گوشی تاشو جدید سامسونگ در حدود ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت یعنی برابر با ۸ درصد افزایش پیدا خواهد کرد. 

در صورت افزایش حجم باتری گلکسی زد فلیپ ۶، انتظار می‌رود که این گوشی تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند. البته در بهبود طول عمر یک باتری عوامل مختلفی مانند مصرف بهینه سخت‌افزار و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری نیز نقش دارند. با این وجود، افزایش حجم باتری یکی از بهترین‌ راه‌ها برای بهبود طول عمر آن است. 

گلکسی زد  فلیپ ۵ به باتری دو سلولی مجهز شده که به ترتیب از ظرفیت ۹۷۱ و ۲۶۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. حجم باتری این گوشی در مجموع برابر با ۳۵۹۱ میلی‌آمپر ساعت است که سامسونگ آن را با حجم ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تبلیغ می‌کند. 

Z flip 5.jpg

از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ ۶ نیز احتمالا از دو سلول ۱۰۹۷ و ۲۷۹۰ میلی‌آمپر ساعتی برای باتری خود برخوردار خواهد شد که در مجموع برابر با ۳۸۸۷ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. در این راستا، انتظار می‌رود که باتری این گوشی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شود. 

برای مقایسه، دیگر رقبای سری گلکسی زد فلیپ مانند موتورولا ریزر ۲۰۲۳ (موتو ریزر ۴۰) به باتری حجیم‌تر ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. البته نسخه پرمیوم این گوشی یعنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که به نسبت گلکسی زد فلیپ ۶ مقداری ضعیف‌تر است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید