خانهاخبار
پرچمدار شیائومی شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی خواهد داشت

پرچمدار شیائومی شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی خواهد داشت

شیائومی ۱۴ اولترا که احتمالا در اواخر ماه فوریه سال جاری معرفی می‌شود یکی از بهترین گوشی‌های بازار از نظر سرعت شارژ بی‌سیم خواهد بود. 

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، شیائومی در حال توسعه یک پرچمدار پرمیوم موسوم به شیائومی ۱۴ اولترا است. در حالی که این برند چینی هنوز هیچ اشاره‌ای به گوشی موردانتظار خود نکرده است، انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴ اولترا به زودی معرفی شود.

حالا اما به تازگی گزارشی در دسترس قرار گرفته که ادعا می‌کند شیائومی ۱۴ اولترا به یکی از بهترین گوشی‌های بازار از نظر سرعت شارژ بی‌سیم بدل خواهد شد. 

DCS 1.jfif

افشاگر برجسته چینی موسوم به Digital Chat Station با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که یک گوشی پرچمدار از شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد و با یک شارژر بی‌سیم ۱۰۰ واتی عرضه خواهد شد. 

در حالی که این افشاگر در گزارش خود نامی از شیائومی ۱۴ اولترا به میان نیاورده است، یک افشاگر دیگر به نام Kartikey Singh اعلام کرده که این گوشی همان شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود. 

شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که شیائومی ۱۴ اولترا از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بهره خواهد برد. حالا اما افشاگر DCS ادعای خلاف گزارش‌های قبلی را مطرح کرده است. در صورت صحت این گزارش، به نظر می‌رسد شیائومی ۱۴ اولترا به سریع‌ترین شارژ بی‌سیم موجود در بازار مجهز خواهد شد. 

Xiaomi 13 ultra.jpg

امروز یک گزارش دیگر اعلام کرد که شیائومی ۱۴ اولترا در اواخر ماه فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد. همچنین اخیرا شایعه‌ای ادعا کرد که این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 و سنسور پریسکوپی تله‌فوتو ۱۲۰ میلی‌متری بهره خواهد برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا با قابلیت تماس ماهواره‌ای و دوربین سلفی زیر نمایشگر همراه شود. به علاوه، چندی پیش نیز کیت دوربین بی‌سیم این گوشی در گواهی 3C ثبت شد که ظاهرا می‌تواند نقش یک باتری خارجی را نیز ایفا کند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید