خانهاخبار
شیائومی پد ۷ پرو به باتری حجیم و سخت‌افزار قدرتمند مجهز خواهد شد

شیائومی پد ۷ پرو به باتری حجیم و سخت‌افزار قدرتمند مجهز خواهد شد

تبلت پرچمدار موردانتظار شیائومی احتمالا باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه نسل جدید سری تبلت‌های خود موسوم به سری شیائومی پد ۷ است. سری تبلت‌های موردانتظار غول فناوری چین شامل دو مدل به نام‌های شیائومی پد ۷ و شیائومی پد ۷ پرو خواهد بود که حالا به تازگی جزئیات فنی جدیدی از نسخه پرو سری فاش شده است.

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo بخشی از مشخصات فنی مربوط به نمایشگر، باتری و سخت‌افزار شیائومی پد ۷ پرو را به اشتراک گذاشته است. 

DCS.jpg

طبق گفته‌های این افشاگر، تبلت پرچمدار شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد که سخت‌افزار بالارده حال حاضر کوالکام محسوب می‌شود. به علاوه، افشاگر DCS ادعا کرده که شیائومی پد ۷ پرو از نمایشگر ۱۲٫۴۵ اینچی ال‌سی‌دی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

افشاگر DCS در حالی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه این تبلت اشاره کرده که گزارش‌های قبلی اعلام کرده‌اند شیائومی پد ۷ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو همراه خواهد شد. در صورت تجهیز این تبلت به تراشه پرچمدار کوالکام، شیائومی پد ۷ پرو به محصولی قدرتمند برای اجرای بازی‌ها بدل خواهد شد.

pad 6 pro.jpg

در ادامه گزارش خود، Digital Chat Station اعلام کرده که شیائومی پد ۷ پرو به باتری حجیم ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. همچنین گزارش شده که شیائومی پد ۷ پرو با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شود.  

شیائومی پد ۷ پرو اخیرا نیز در گواهی‌های IMDA و 3C نیز ثبت شده است. در این راستا، گواهی 3C تایید کرده که این تبلت از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شایعات اذعان داشته‌اند که شیائومی پد ۷ پرو از دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و اسپیکرهای استریو چهارگانه بهره خواهد برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید