خانهاخبار
شیائومی میکس فلیپ احتمالا چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم را به همراه خواهد داشت

شیائومی میکس فلیپ احتمالا چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم را به همراه خواهد داشت

یکی از افشاگران به تازگی گزارشی در رابطه با گوشی تاشوی صدفی شیائومی را منتشر کرده است.

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

انتشار شایعات درباره نخستین گوشی تاشوی صدفی شیائومی همچنان ادامه دارد و در امروز نیز شاهد انتشار گزارش جدیدی توسط «Digital Chat Station»، یکی از افشاگران شناخته شده و فعال در زمینه محصولات شرکت‌های چینی هستیم.

mi 1.jpg

به گفته این افشاگر، شیائومی میکس فلیپ دارای مشخصات سخت افزاری در حد پرچمداران خواهد بود و این محصول به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم روانه بازار می‌شود. «Digital Chat Station» همچنین به پشتیبانی این محصول از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز اشاره می‌کند که یکی از ویژگی‌های دیگر پرچمداران رده بالا در بازار موبایل است.

mi 3.jpg

شرکت شیائومی تا به حال هیچگونه اشاره رسمی به این محصول نداشته و تمامی اطلاعات مربوط به آن توسط افشاگران منتشر شده‌اند. گزارشات پیشین، به احتمال استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دوم در این محصول اشاره می‌کردند؛ اما با استناد به گفته‌های این افشاگر، شیائومی برای نخستین گوشی تاشوی صدفی خود به سراغ جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام خواهد رفت.

در رندر‌های اولیه که از این گوشی منتشر شده‌اند؛ شاهد سیستم دوربین سه‌ گانه و نمایشگر ثانویه آن هستیم. به ادعای «Digital Chat Station»، طراحی و عملکرد دوربین از جمله نقاط قوت اصلی شیائومی میکس فلیپ خواهند بود. متاسفانه، هنوز اطلاعات خاصی درباره تاریخ عرضه شیائومی میکس فلیپ در دسترس نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که در ماه فوریه شاهد معرفی این گوشی در کنار پرچمدار اصلی جدید این شرکت یا همان شیائومی ۱۴ اولترا باشیم.

mi 2.jpg

درباره مشخصات احتمالی نخستین گوشی تاشوی صدفی شیائومی چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، این محصول توان رقابت با سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ را خواهد داشت؟ 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید