خانهاخبار
معرفی موتو جی ۲۴ پاور؛ یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت با امکانات بالا

معرفی موتو جی ۲۴ پاور؛ یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت با امکانات بالا

موتو جی ۲۴ پاور (Moto G24 Power)، اخیرا توسط شرکت موتورولا معرفی شده است. این گوشی، یک گزینه ارزان‌قیمت با ویژگی‌های قدرتمند میان‌رده است. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه می‌پردازیم.

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

معرفی گوشی موتو جی۲۴ پاور 

معرفی گوشی موتو جی۲۴ پاور

گوشی Moto G24 Power، دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۶ اینچی از نوع IPS LCD است. با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز، و رزولوشن +HD، این گوشی مقرون‌به‌صرفه موتورولا دارای حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است.

گوشی جدید Moto G24 Power، از تراشه مدیاتک Helio G85 در زیر قاب خود بهره می‌برد و دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۰ وات است.

در بخش دوربین، Moto G24 Power دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. 

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رابط کاربری My UX مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ به صورت پیش‌فرض، بلندگوهای استریو با پشتیبانی Dolby Atmos و گسترش رم مجازی تا ۸ گیگابایت اشاره کرد. 

گوشی Moto G24 Power، دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری، قابلیت پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰، ویژگی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP52 و یک اسکنر اثر انگشت کناری است.

قیمت و عرضه گوشی Moto G24 Power 

موتو جی ۲۴ پاور، در دو رنگ آبی یخی و آبی کاربنی و در دو پیکربندی ذخیره‌سازی نیز ارائه می‌شود.

  • ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت
  • ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت 

گوشی موتو ۲۴ پاور (Moto G24 Power) از تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۴ از طریق Flipkart، وب‌سایت رسمی این برند و فروشگاه‌های خرده‌فروشی مجاز قابل خریداری خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید