خانهاخبار
هوش مصنوعی دیگر رایگان نیست؟ سامسونگ کاربران گلکسی را شوکه کرد

هوش مصنوعی دیگر رایگان نیست؟ سامسونگ کاربران گلکسی را شوکه کرد

رئیس بخش موبایل سامسونگ، سکوت را در مورد برنامه‌های شرکت برای Galaxy AI شکست و اعلام کرد این قابلیت‌ها از سال ۲۰۲۵ دیگر رایگان نخواهد بود. 

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای تغییر اساسی در هوش مصنوعی گلکسی

سامسونگ، یکی از پیشگامان فناوری در حوزه گوشی‌های هوشمند، بالاخره رونمایی از برنامه‌هایش برای آینده هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) پس از سال ۲۰۲۵ را اعلام کرد. به گزارش منابع آگاه، این شرکت قصد دارد ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را برای کاربران پرداخت‌کننده ارائه دهد.

آینده Galaxy AI: تصمیماتی در انتظار سامسونگ

آینده Galaxy AI: تصمیماتی در انتظار سامسونگ

رئیس موبایل سامسونگ، T.M. Roh، سکوت خود را در مورد برنامه‌های شرکت برای Galaxy AI که از سال ۲۰۲۵ به بعد رایگان نخواهد بود، شکست.

وی، در مصاحبه با ET Telecom تأیید کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ تا سال ۲۰۲۵ برای مشتریان رایگان باقی خواهند ماند. با این حال، او در مورد آینده این ویژگی‌ها پس از سال ۲۰۲۵ اظهار نظری نکرد.

با اعلام این اخبار، نگرانی‌هایی از بعضی از کاربران برای احتمال پرداخت هزینه برای استفاده از ویژگی‌های Galaxy AI پس از سال ۲۰۲۵ بوجود آمده است.

سامسونگ در حال بررسی چند گزینه مختلف برای آینده هوش مصنوعی گلکسی است، از جمله ارائه نسخه رایگان محدود‌ با ویژگی‌های کمتر، ارائه مدل‌های تجاری مختلف با ویژگی‌های متفاوت و  یا حتی قطع کامل پشتیبانی از آن.

چشم‌انداز Galaxy AI در آینده نزدیک

با این حال، رئیس سامسونگ تأکید کرد که این شرکت به هدف امسالش، یعنی راه‌اندازی Galaxy AI بر روی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه تا پایان سال ۲۰۲۴، پایبند است.

با این اعلامات، منتظر تصمیمات نهایی سامسونگ در مورد Galaxy AI و پشتیبانی از آن پس از سال ۲۰۲۵ باشید. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۴ تصمیم خود را در این زمینه اعلام کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید