خانهاخبار
وان پلاس نورد N30 SE در سکوت خبری معرفی شد

وان پلاس نورد N30 SE در سکوت خبری معرفی شد

شرکت وان پلاس به تازگی از گوشی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که پشتیبانی از 5G را نیز به همراه دارد.

۱۴۰۲/۱۱/۹

شرکت وان پلاس که چندی پیش گوشی پرچمدار جدید خود را روانه بازار کرده بود؛ به تازگی و در سکوت خبری از محصول مقرون به صرفه جدیدی در سری نورد نیز رونمایی کرده است. این گوشی که وان پلاس نورد N30 SE 5G نام دارد؛ بر خلاف نسل پیشین از 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه نیز پشتیبانی می‌کند.

nord 1.jpg

وان پلاس تنها به افزودن این محصول به وب‌سایت خود بسنده کرده و خبری از معرفی رسمی یا حتی تیزری برای این گوشی نیست. وان پلاس نورد N30 SE 5G دارای نمایشگری ۶.۷۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ استفاده می‌کند و به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

nord 3.jpg

این محصول میان رده از سیستم دوربین دوگانه‌ای استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی نیز درون پانچ هول واقع در بخش میانی نمایشگر قرار گرفته است.

وان پلاس نورد N30 SE 5G ابعادی معادل با ۷.۹×۷۶×۱۶۵.۶ میلی متر دارد و وزن آن نیز به ۱۹۳ گرم می‌رسد. این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Oxygen OS 13.1.1 روانه بازار می‌شود. از جمله دیگر امکانات این محصول، می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳، NFC، درگاه سیم‌کارت دوگانه و اسپیکر‌های استریو اشاره کرد. متاسفانه، خبری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون یا اسلایدر مخصوص میوت در این گوشی نیست. وان پلاس نورد N30 SE 5G یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.

nord 2.jpg

وان پلاس هنوز اشاره‌ای به تاریخ عرضه و قیمت این محصول نداشته است. البته با توجه به عرضه نسل پیشین یا همان وان پلاس نورد N20 SE در بازار جهانی، احتمالا این گوشی نیز در تمامی کشور‌ها عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)