خانهاخبار
مشخصات مهم گوشی وان پلاس Ace 3V فاش شد

مشخصات مهم گوشی وان پلاس Ace 3V فاش شد

یک افشاگر، اطلاعات مهمی از گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس Ace 3V را اعلام کرده است. این گوشی به ترتیب در نیمه اول و دوم سال ارائه خواهد شد و انتظار می‌رود از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برخوردار باشد.
 

۸ بهمن ۱۴۰۲

وان پلاس استراتژی انتشار سه‌گانه Ace را برای سال ۲۰۲۴ تکرار می‌کند

سال گذشته، وان پلاس سه گوشی هوشمند Ace-branded را در چین عرضه کرد. Ace 2 در ماه فوریه، Ace 2V در ماه مارس و Ace 2 Pro در نیمه دوم سال عرضه شدند. این شرکت به احتمال زیاد این استراتژی انتشار را برای سری Ace 3 امسال نیز دنبال خواهد کرد.

این برند اوایل ماه جاری در چین گوشی OnePlus Ace 3 را با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (Snapdragon 8 Gen 2) عرضه کرده است. در ادامه، انتظار می رود این برند Ace 3V و Ace 3 Pro را به ترتیب در نیمه اول و دوم سال عرضه کند.


مشخصات فنی OnePlus Ace 3V (فاش‌شده)

 مشخصات فنی OnePlus Ace 3V (فاش‌شده)


بر اساس گزارش این افشاگر چینی، گوشی وان‌پلاس Ace 3V  از صفحه نمایش OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. همچنین، از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ (Snapdragon 7 Gen 3) پشتیبانی خواهد کرد.


گوشی OnePlus Ace 3V دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی است. علاوه بر این، این گوشی دارای طراحی با یک فریم پلاستیکی و قاب پشت شیشه‌ای خواهد بود. احتمال وجود نسخه‌های صفحه‌نمایش تخت و لبه منحنی دستگاه وجود دارد.

نکته مهم درباره گوشی وان‌پلاس Ace 3V


این افشاگری هیچ اطلاعاتی درباره دوربین، حافظه و رم گوشی Ace 3V منتشر نکرده است. بنابراین، پیشنهاد می‌شود برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر منتظر گزارش‌های بعدی باشید.

گوشی وان‌پلاس Ace 3V؛ تغییر نام احتمالی برای بازار جهانی


گوشی Ace 2V در سال گذشته فقط در بازار چین عرضه شده بود، اما در سطح جهانی با نام وان‌پلاس نورد ۳ (OnePlus Nord 3) معرفی شد. به همین دلیل، احتمال وجود گوشی OnePlus Ace 3V در بازار جهانی با نام وان‌پلاس نورد ۴ (OnePlus Nord 4) یا وان‌پلاس نورد ۵ (OnePlus Nord 5) نیز وجود دارد.

 

با اعلام مشخصات اصلی گوشی OnePlus Ace 3V، انتظار می‌رود که این گوشی جدید با ویژگی‌های برجسته و کارایی بالا به بازار عرضه شود و توجه بسیاری از علاقمندان به فناوری را به خود جلب کند.
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید