خانهاخبار
سری گلکسی اس ۲۴ در کشور چین به همراه مدل هوش مصنوعی متفاوتی عرضه خواهند شد!

سری گلکسی اس ۲۴ در کشور چین به همراه مدل هوش مصنوعی متفاوتی عرضه خواهند شد!

به تازگی مشخص شده که پرچمداران جدید سامسونگ یا همان سری گلکسی اس ۲۴ در کشور چین به همراه مدل هوش مصنوعی متفاوتی عرضه خواهند شد.

۷ بهمن ۱۴۰۲

شرکت سامسونگ که حدود یک دهه قبل بیشترین سهم از بازار موبایل چین را در اختیار داشت؛ اکنون طرفداران چندانی در این کشور ندارد و سهم آن در بازار گوشی‌های هوشمند این کشور طی سال گذشته، معادل با ۲ درصد بود. یکی از وظایف اصلی آقای «تی ام رو» که نقش مدیریت بخش موبایل سامسونگ را بر عهده دارد؛ کسب سهم بیشتری از بازار پرسود گوشی‌های هوشمند در کشور چین است. آقای «رو» همچنین اخیرا در مصاحبه‌ای به اهمیت بازار چین برای سامسونگ اشاره کرده است. وی در این مورد چنین می‌گوید:

sam 2.jpg

«تلاش ما بر این است تا با عرضه محصولات مناسب برای بازار چین که دارای امکانات نرم افزاری مورد نظر کاربران چینی هستند؛ حضور خود در این کشور را گسترش دهیم. به عقیده من، این سیاست نتایج مثبتی را به همراه داشته و به مرور شاهد افزایش استقبال کاربران چینی از محصولات سامسونگ هستیم.»

قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله مهم‌ترین امکانات پرچمداران جدید سامسونگ یا همان سری گلکسی اس ۲۴ محسوب می‌شوند. این گوشی‌ها که طی نخستین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ معرفی شدند؛ از مدل هوش مصنوعی «جمنای پرو» گوگل برای ارائه این قابلیت‌ها استفاده می‌کنند. با این وجود، اکنون مشخص شده که سری گلکسی اس ۲۴ در کشور چین به همراه مدل هوش مصنوعی «ارنی» توسعه یافته توسط بایدو عرضه خواهند شد. بایدو که نقش پر استفاده‌ترین موتور جستجو در کشور چین را دارد؛ همانند گوگل در سال‌های اخیر تمرکز بسیاری روی توسعه هوش مصنوعی داشته است.

sam 1.jpg

همانطور که می‌دانید؛ عرضه گوشی‌های فاقد سرویس‌های گوگل در کشور چین امر تازه‌ای نیست. اما با توجه به تمرکز جدی سامسونگ روی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴، عرضه آنها با هوش مصنوعی متفاوتی نسبت به مدل پیشرفته گوگل مقداری عجیب به نظر می‌رسد. البته، تمامی ویژگی‌های نسخه جهانی سری گلکسی اس ۲۴ مانند هوش مصنوعی مولد برای تصاویر، ترجمه همزمان و قابلیت Circle to Search در نسخه چینی این گوشی‌ها نیز دیده می‌شوند.

درباره عرضه سری گلکسی اس ۲۴ در کشور چین با مدل هوش مصنوعی «ارنی» بایدو چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، آیا این مدل توان رقابت با «جمنای پرو» گوگل را دارد یا خیر؟ 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید