خانهاخبار
سامسونگ گلکسی واچ ۷: پرچمدار جدید ساعت‌های هوشمند

سامسونگ گلکسی واچ ۷: پرچمدار جدید ساعت‌های هوشمند

سامسونگ گلکسی واچ ۷ (Samsung Galaxy Watch 7)، احتمالا در اواخر امسال معرفی خواهد شد. این ساعت ممکن است به همراه نسخه‌های پرو یا کلاسیک خود به بازار عرضه شود و به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند سال شناخته شود.
 

۸ بهمن ۱۴۰۲

شایعات درباره ویژگی‌های سامسونگ گلکسی واچ ۷

سامسونگ گلکسی واچ ۷

اگرچه هنوز جزئیات دقیق در مورد سامسونگ گلکسی واچ ۷ منتشر نشده است، اما برخی از گزارشات و شایعات به یک پردازنده جدید با فناوری ۳ نانومتری اشاره دارند. علاوه‌بر آن، احتمال عرضه‌ی مدل‌های پرو و کلاسیک همزمان با نسخه استاندارد نیز وجود دارد.

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گلکسی واچ ۷

بر اساس روال گذشته، انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی واچ ۷ در ماه آگوست معرفی شود و قیمت آن حداقل مشابه نسخه‌های قبلی خود، از 299.99 دلار شروع شود. همچنین، احتمالاً مدل‌های پرو و کلاسیک نیز با قیمت‌های متفاوت عرضه خواهند شد.

سامسونگ: مدل‌های جدید پرو و کلاسیک هر سال منتشر خواهند شد

با توجه به گزارش PCMag، سامسونگ اعلام کرده است که مدل‌های جدید پرو و کلاسیک از ساعت هوشمند خود، سامسونگ گلکسی واچ، به صورت سالانه منتشر خواهند شد. این بدان معناست که هر سال، یک نسخه پرو و یک نسخه کلاسیک از سامسونگ گلکسی واچ معرفی خواهند شد.

مدل پرو این ساعت هوشمند احتمالاً بدون قاب چرخشی سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک عرضه خواهد شد، اما ممکن است برای علاقه‌مندان به فضای باز مورد توجه قرار گیرد.

این مدل احتمالا دارای باتری بزرگ‌تر، بدنه بادوام و ویژگی‌های تمرکز بر فضای باز است. 


در نهایت، تمامی اطلاعات مربوط به سامسونگ گلکسی واچ ۷ هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که با اعلام رسمی این محصول، جزئیات بیشتری نیز به روشنی بیان شود.



جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید
نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید
قابلیت جدید YouTube Music: زمزمه کن و آهنگ مورد علاقه‌ات رو پیدا کن!

به کمک ویژگی جدید یوتیوب موزیک، می‌توانید با زمزمه کردن، آهنگی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید