خانهاخبار
توان شارژ میان‌رده جدید ناتینگ فاش شد

توان شارژ میان‌رده جدید ناتینگ فاش شد

ناتینگ در حال توسعه گوشی میان‌رده جدیدی است که ناتینگ فون 2a نام دارد و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۷ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که شایعات و گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند، برند ناتینگ در حال توسعه گوشی جدیدی موسوم به ناتینگ فون 2a است که احتمالا محصولی میان‌رده خواهد بود. مدیرعامل این برند یعنی کارل پی نیز قبلا چندین تیزر مرموز را به اشتراک گذاشته که ظاهرا به میان‌رده جدید ناتینگ مربوط می‌شود. 

ناتینگ تایید کرده که در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) حضور خواهد داشت. با توجه به این موضوع، انتظار داریم که ناتینگ فون 2a در این مراسم معرفی شود. رویداد MWC امسال از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند) برگزار می‌شود.

nothing phone 2a 1.jpg

حالا اما به تازگی ناتینگ فون 2a در یک گواهی جدید ثبت شده که ضمن تایید توان شارژ آن خبر از عرضه این گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ناتینگ فون 2a امروز با شناسه مدل A142 در گواهی TUV لیست شده است. این گواهی تایید می‌کند که میان‌رده ناتینگ از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد که مشابه توان شارژ ناتینگ فون ۲ است. 

متاسفانه در گواهی TUV به دیگر مشخصات فنی ناتینگ فون 2a ذکر نشده ولی این گوشی در گواهی‌های دیگری مانند BIS و TDRA ثبت شده است که نشان می‌دهند گوشی ناتینگ به زودی معرفی خواهد شد. 

nothing phone 2a.jpg

یک ماه پیش، تصویری از نمونه اولیه ناتینگ فون 2a فاش شد که ماژول دایره‌ای شکل و دوربین دوگانه آن را نشان می‌داد که در آن لنزها به صورت افقی قرار گرفته‌اند. جزیره دوربین همچنین توسط نوارهای نوری LED موسوم به Glyph احاطه خواهد شد. 

از نظر مشخصات فنی، ناتینگ فون 2a به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر  ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد شد. به علاوه، قلب تپنده دستگاه تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۰ خواهد بود. ناتینگ فون 2a همچنین در دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. گزارش شده که مدل پایه این گوشی با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید