خانهاخبار
شیائومی ۱۴ اولترا به زودی عرضه می‌شود

شیائومی ۱۴ اولترا به زودی عرضه می‌شود

مدیرعامل برند شیائومی به تازگی و به طور غیرمستقیم خبر از عرضه یک گوشی قدرتمند با قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته داد که به نظر همان شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود.

۷ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه پرچمدار پرمیوم موردانتظار خود موسوم به شیائومی ۱۴ اولترا است. با این وجود، غول فناوری چین هنوز زمان دقیق رونمایی از این گوشی قدرتمند را تایید نکرده است.

حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک مقام ارشد برند شیائومی به طور غیر مستقیم از عرضه شیائومی ۱۴ اولترا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

Xiaomi 13 ultra.jpg

مدیرعامل برند شیائومی،‌ لو ویبینگ با به اشتراک‌گذاری پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که قصد دارد از یک گوشی جدید استفاده بکند که از قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌ای بهره می‌برد و تجربه عکاسی باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با توجه به این که شایعات اذعان داشته‌اند که پرچمدار پرمیوم شیائومی با بهبودهای فراوانی در بخش دوربین همراه خواهد شد، به نظر می‌رسد گوشی مدنظر آقای ویبینگ همان شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود. 

Xiaomi 14 ultra weibing.jpg

گزارش‌های اولیه ادعا کرده‌اند که شیائومی ۱۴ اولترا در پایان سه‌ماهه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود گوشی شیائومی در نزدیکی و یا در طی ماه مارس سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه شود. 

شایان ذکر است که با برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) در ماه آینده میلادی، احتمال دارد که شیائومی از این فرصت استفاده کند تا شیائومی ۱۴ اولترا را معرفی بکند. کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد. 

اخیرا نیز تصویری از ماژول دوربین شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد که طراحی دایره‌ای آن را نشان می‌دهد. به علاوه، کیت دوربین بی‌سیم این گوشی چندی پیش در گواهی 3C ثبت شد. شایعات دیگر نیز خبر از دوربین سلفی زیر نمایشگر برای شیائومی ۱۴ اولترا داده‌اند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید